Huiskamer
QuarrelsomeSnail25
13-07-2021 om 23:04
Waar heb jij een hekel aan zonder aanwijsbare reden?
Geen idee onder welke rubriek het zou moeten, dus maar Huiskamer gekozen.
Op het andere forum was er een dergelijk topic, vond het wel vermakelijk. ![]()
Regendrup.
15-07-2021 om 15:57
Smyle60 schreef op 15-07-2021 om 00:52:
Schreeuwende/gillende kinderen, mensen die het hebben over "kids"
, katten, wielrenners, nagels over het schoolbordzaken als: ik en me moeder, ik ging na huis, ik irriteer me aan, hij wilt. De gruwel
.
Oh wacht, da's allemaal mét aanwijsbare reden
![]()
Ohhhh echt ik heb er een stronthekel aan. Ik kan er gewoon niet omheen, nu ook, staat er een groepje kinderen te voetballen naast het huis en ze kunnen niet gewoon een bal trappen, nee, dat moet met gigantisch gillen en schreeuwen. Krijg er gewoon hoofdpijn van...
ProfitableMantis53
15-07-2021 om 16:05
Fluisterende mensen, vrouwen op hakken, "bizar" en "bijzonder", het programma De beste zangers.
Smyle60
15-07-2021 om 18:11
Regendrup. schreef op 15-07-2021 om 15:57:
[..]
Ohhhh echt ik heb er een stronthekel aan. Ik kan er gewoon niet omheen, nu ook, staat er een groepje kinderen te voetballen naast het huis en ze kunnen niet gewoon een bal trappen, nee, dat moet met gigantisch gillen en schreeuwen. Krijg er gewoon hoofdpijn van...
Echt hè. Man werkt al 1,5 jaar thuis dus die moet zich kunnen concentreren (financiele sector en ja, heeft een NCH), zaten er toen de scholen en BSO's dicht waren 5 dagen per week op de parkeerplaats vlakbij 3 van die onopgevoede kleuters bij opa die die etters niet kan handelen. Een gekrijs, niet te harden en dat aan één stuk door en dan echt die hoge C, continue, om gek van te worden, ongelogen 7-8 uur per dag-aan-één-stuk-door. Een keer (en niet ik alleen) opa en de etters vriendelijk aangesproken of het minder kon, kreeg ik van oudste kutkind een middelvinger, jong is 4 of zo. Daar heb ik dus wel korte metten mee gemaakt (verbaal, had liefst dat jong om de boom gevouwen met een knoop erin en een rol ducttape). Dag erna zat de motorkap van mijn auto onder de drek, perkje ernaast duidelijke sporen van kinderhandjes. Toen heb ik ze even heel goed duidelijk gemaakt dat er met mij niet te spotten valt en dat als ze nog één keer ook maar in de buurt van mijn auto komen ze die drek voor ontbijt krijgen😊 . Paar dagen rust en toen ging de BSO weer open. Vanaf vandaag vakantie in onze regio, die etters zullen wel weet de hele buurt krankzinnig komen maken et hun gekrijs maar ik ben niet de enige die ze daar op zal aanpakken want weke watje opa? die doet niks, die is zelf bang van dat grut en de ouders zijn sociaal gestoorden die niet kunnen opvoeden.
Ze hadden nog mazzel want paar thuiswerkende buurtgenoten hadden complete moordneigingen
Smyle60
15-07-2021 om 18:14
Nera schreef op 15-07-2021 om 16:05:
Fluisterende mensen, vrouwen op hakken, "bizar" en "bijzonder", het programma De beste zangers.
Ik ken serieus 2 mensen met een strottenhoofdaandoening, die kunnen enkel fluisteren
(maar is snap je wel, als mensen fluisteren in je bijzijn is dat veelal niet bepaald goed voor je eigen ego)
safari
15-07-2021 om 18:19
mensen die je een mail sturen, waar je nog niet op gereageerd hebt. bellen ze op en gaan dan hun eigen mail integraal aan je voorlezen
safari
15-07-2021 om 18:22
of je hebt ze wél teruggemaild. bellen ze op om jouw eigen mail voorgelezen te krijgen - en dan tenslotte hun antwoord (bv 'is goed!' of 'leuk plan!'
Smyle60
15-07-2021 om 18:28
Ja of nog erger: sturen ze een appje of ze even langs kunnen komen en bellen dan koud een paar minuten later: heb je mijn appje al gelezen? 
QuarrelsomeSnail25
15-07-2021 om 23:30
Perzikboom schreef op 15-07-2021 om 07:29:
Mensrn die 'broodje' zeggen als ze 'boterham' bedoelen.
Nu het daar toch over gaat. Klopt het dat officieel een boterham uit twee sneetjes bestaat? Dus als je zegt dat je een boterham wilt, dat je feitelijk twee sneetjes wilt?
Pepperoni
15-07-2021 om 23:34
Hen74 schreef op 15-07-2021 om 23:30:
[..]
Nu het daar toch over gaat. Klopt het dat officieel een boterham uit twee sneetjes bestaat? Dus als je zegt dat je een boterham wilt, dat je feitelijk twee sneetjes wilt?
Als ik ff mag inhaken hierop. Ik word daar dus helemaal gek van. Vraag ik aan man wil je ook brood, en hoeveel dan? En al meer dan 30 jaar liggen we met elkaar in de clinch. 1 boterham is bij mij 1 snee, bij hem is 1 boterham 2 sneetjes want je kan het doormidden snijden. Dikke doei 😛
Dus ik wacht even met je mee totdat iemand met het verlossende antwoord komt.
HAHA!wait..what
15-07-2021 om 23:37
Naar mijn weten is een boterham gewoon 1 snee brood. Ik ken ook niemand die dan 2 sneetjes bedoelt ![]()
Oeloeboeloe
15-07-2021 om 23:38
Pepperoni schreef op 15-07-2021 om 23:34:
[..]
Als ik ff mag inhaken hierop. Ik word daar dus helemaal gek van. Vraag ik aan man wil je ook brood, en hoeveel dan? En al meer dan 30 jaar liggen we met elkaar in de clinch. 1 boterham is bij mij 1 snee, bij hem is 1 boterham 2 sneetjes want je kan het doormidden snijden. Dikke doei 😛
Dus ik wacht even met je mee totdat iemand met het verlossende antwoord komt.
Ik denk er hetzelfde over als jou! 1 boterham = 1 snee.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.

.