Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

13-07-2021 om 23:04

Waar heb jij een hekel aan zonder aanwijsbare reden?

Geen idee onder welke rubriek het zou moeten, dus maar Huiskamer gekozen. 
Op het andere forum was er een dergelijk topic, vond het wel vermakelijk. 

Moeders die over zichzelf praten in de derde persoon: Zal mama je neusje even afvegen?

Moxxie schreef op 14-07-2021 om 22:08:

[..]

Ik vraag dit voor een vriendin.

De kleur geel.

Schreeuwende/gillende kinderen,  mensen die het hebben over "kids" , katten, wielrenners, nagels over het schoolbordzaken als:  ik en me moeder, ik ging na huis, ik irriteer me aan, hij wilt. De gruwel .

Oh wacht, da's allemaal mét aanwijsbare reden 

ongevraagd advies, mensen die met hun handen aan eten zitten (muv broodjes enzo), mensen die zich uitgenodigd voelen om hun vork in mijn bord te steken, mensen met een tabakzwalm om zich heen, combinatie tabak en koffiegeur, mensen met een tunnelvisie, trage mensen and the list goes on. 
Zilvervisjes ook btw, maar daar heb ik wel een reden voor. 

oh en mensen die ineens iets zeggen als "ja ik ga straks met Peter afspreken". Moet ik weten wie Peter is..?

Smyle60 schreef op 15-07-2021 om 00:52:

Schreeuwende/gillende kinderen, mensen die het hebben over "kids" , katten, wielrenners, nagels over het schoolbordzaken als: ik en me moeder, ik ging na huis, ik irriteer me aan, hij wilt. De gruwel .

😱

Woerden
Softijs in een hoorntje niet zijnde een oubliehoorn
Braadworst van de jumbo
Een katoenen handdoek in zo'n rolautomaat

Telefonische verkopers, muggen, de buurvrouw die altijd schreeuwend in de achtertuin zit te bellen, de benzine prijs, en mijn kapster die nooit luistert. 

Pandatje schreef op 15-07-2021 om 01:13:

oh en mensen die ineens iets zeggen als "ja ik ga straks met Peter afspreken". Moet ik weten wie Peter is..?

Da's de broer van Willem, dat weet je toch wel? 

Mensrn die 'broodje' zeggen als ze 'boterham' bedoelen.

nog erger, volwassen mensen die een bammetje gaan eten

Mensen die hun vingers knakken  nadat ze eerst elke kootje vakkundig hebben geknakt en dan door gaan met hun nek knakken  dat geluid vind ik echt vreselijk. 

Smyle60 schreef op 15-07-2021 om 00:52:

Schreeuwende/gillende kinderen, mensen die het hebben over "kids" , katten, wielrenners, nagels over het schoolbordzaken als: ik en me moeder, ik ging na huis, ik irriteer me aan, hij wilt. De gruwel .

Inderdaad 

Chocobloem schreef op 15-07-2021 om 07:45:

Mensen die hun vingers knakken nadat ze eerst elke kootje vakkundig hebben geknakt en dan door gaan met hun nek knakken dat geluid vind ik echt vreselijk.

Oooh ja, gruwel!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.