Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

11) Vraag van de dag: Wat zou je doen als je nooit meer hoefde te werken?

Werken.jpg

Vraag van de dag: Wat zou je doen als je nooit meer hoefde te werken?


Dan zou ik als vrijwilliger bij verschillende animal rescues in Spanje Italië Griekenland gaan werken

De hele dag mooie dingen maken 

Rommelen aan mijn bureau, tuinieren, studeren. Het liefst zou ik zelfvoorzienend willen keuvelen. 

Waarschijnlijk wordt het mijn leven lang inefficiënt rondhangen en als een bejaarde wat puzzeltjes doen ofzo. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

20-08-2021 om 17:08

Zwerfdieren (dieren in nood) helpen. Ik hou van dieren!! 

Reizen! Ik zou een hele tournee doen naar plekken die ik wil zien.
En daarna: relaxen, veel fietsen en wandelen, het huis en de tuin eens goed aanpakken, creativiteit uiten door te schrijven en te schilderen. Het lijkt me ook leuk om vrijwilligerswerk te doen in een verzorgingshuis of iets, koffie schenken en leuke dingen ondernemen met de bewoners daar. Ik wil toch wel 'bezig' blijven maar over 42 jaar, als ik eindelijk met pensioen mag, denk ik daar waarschijnlijk wel anders over 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

20-08-2021 om 17:10

Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik mijn tijd zou gaan doorbrengen als ik niet meer hoefde te werken. Maar één ding weet ik wel bijna zeker. Ik zou niet in Nederland blijven maar emigreren naar een land waar ik wel een lieve vrouw kan vinden.

Kattenopvang voor afgedankte oude, zieke katten beginnen,.

Met genoeg geld en gezondheid: roadtrippen in Amerika en ook doen wat ik nu al doe, lekker aankeutelen in huis en tuin. 

Verder gaan met de dingen die ik nu al doe in mijn vrije tijd. Dus nog meer tijd voor veel kranten en boeken lezen, series en films kijken op Netflix/Prime/Videoland/NPO, puzzelen, tuinieren, wandelen, fietsen, tennissen, golfen, bridgen, uit lunchen/eten gaan met leuke mensen en naar musea/lezingen/concerten/theater/de bios. Heerlijk! En ik zou vrijwilligerswerk met/voor ouderen gaan doen.

O, en op kleindochter passen 🥰

Ik zou me waarschijnlijk ontzettend gaan vervelen

SilverQuelea47

SilverQuelea47

20-08-2021 om 17:32

Een studie die ik heel graag wildoen maar wat icm mijn werk en Covid-19 te veel voor me was.

ik zou me kapot vervelen...

Ik verveel me nooit! 

Ik zou verhuizen naar een rustige plek met een lap grond en een bouwval erop.
En die dan rustig aan op gaan knappen.

echt niet? Ik zit nu een paar weken thuis en ik vind het echt schandalig hoe slecht ik mijzelf kan vermaken haha. Nooit geweten van mijzelf. Ik ben nu maar een thuisstudie begonnen, ik moet zeggen dit brengt de nodige afleiding met zich mee. Maar met tv kijken, lezen en het huishouden was ik vrij snel klaar. Tijd voor een hobby dus haha. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.