Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 4 februari

273199595_1851946731667128_2787382914956248700_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=-O-2OpyeQdoAX9RtIvf&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT_P-Pag5A5pQHUzwMUnp7OCpaUOQVGfJLti5rAqbJZ6Xw&oe=62011BD8

Welke dingen heb je altijd bij je? 


  • M’n mobiel: navigatie, parkeren, betalen, klantenkaarten, muziek, enz.
  • Mondkapje: nee hoort niet zo, maar zit standaard in m’n jas en gaat regelmatig in de was.
  • Huissleutels: zitten standaard in m’n jas.

Dat was het wel zo’n beetje. Ik heb niet altijd m’n tas bij me en  vergeet regelmatig m’n rijbewijs, portemonnee.. 

Mijn onderbroek
Er is niet echt iets wat ik altijd bij heb. Soms laat ik mijn telefoon thuis als ik dochter naar school breng, tas ook. Neem geen huissleutel mee als man mee is, want dan heeft hij hem bij. Er is niet echt iets wat ik wel altijd bij heb.

Mijn handtas en daar zit te veel in om allemaal op te noemen.
Poging sleutels, portemonnee met pasjes, portefeuille met paspoort, leesbril, zonnebril,  zakdoekjes, lipbalsem, lipstick, tandzijde,  boodschappentasje, boodschappenlijstjes, spiegeltje enz..
Mijn mobiel vergeet ik regelmatig maar gaat ook in mijn handtas.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

04-02-2022 om 09:22

Mijn telefoon, mijn bankpas en huissleutels. Mondkapjes liggen standaard in de auto. 

Knuffel, telefoon en tas met inhoud wat er dan toe doet
Make up, schoon jurkje en tandenborstel ook altijd wel mee 

Ik kan zo uit logeren 😊

Beertjelief schreef op 04-02-2022 om 09:26:

Knuffel, telefoon en tas met inhoud wat er dan toe doet
Make up, schoon jurkje en tandenborstel ook altijd wel mee

Ik kan zo uit logeren 😊

De vraag is: wat heb je altijd bij je? Dus als je naar de supermarkt of een winkel gaat neem je dan echt een schoon jurkje en make up mee?🤔

Ik heb altijd mijn mobiel, portemonnee met geld en pinpas, flesje water, zakdoekjes, paracetamol, huissleutel en rugzakje bij me. Alleen als ik vanuit huis een klein ommetje ga maken blijft het bij mobiel en sleutel.

Friezinnetje

Friezinnetje

04-02-2022 om 09:39 Topicstarter

mobiel met bankpas/rijbewijs en huissleutel. En nu natuurlijk een mondkapje. 

Ik ga nooit zonder handtas de deur uit. Daar zitten m’n airpods in, portomonnee met verschillende pasjes & geld, een haarklem, verschillende sleutelbossen, momenteel ook een mondkapje natuurlijk.. Als ik sigaretten in huis heb, gaan die ook standaard mee (met aansteker uiteraard), en als ik m’n waterfles niet ergens vergeet (werk, voetbalclub), zit die ook gevuld in m’n tas. Oh, en deo!

Rondstruiner schreef op 04-02-2022 om 09:36:

[..]

De vraag is: wat heb je altijd bij je? Dus als je naar de supermarkt of een winkel gaat neem je dan echt een schoon jurkje en make up mee?🤔

Haha ik vind ‘t leuk dat je knuffel niet noemt in dit rijtje 😁

Die tas blijft wel in de auto als ik (een keer) in de supermarkt kom
Maar gaat wel altijd mee, met inhoud
En daar zit ie in 😊

(En ik weet dat ‘t raar is )


Sleutels en mondkapje zitten standaard in mijn jaszak.
Telefoon soms wel, soms niet.

Telefoon, sleutels (huissleutel als ik van huis uit ga wandelen, autosleutel als ik elders vertrek)

In mijn tas zit standaard m'n portemonnee, paspoort, rijbewijs, sleutels, zonnebril

In m'n auto liggen standaard flesjes water en mondkapjes

De voor de hand liggende dingen: sleutels, telefoon, bankpas.
En ik zou willen beweren 'mijn gezonde verstand' maar dan lieg ik  (denk aan vloeken als een bootwerker bij confontatie met een verkeers-aso).

sigaretten en aansteker.

Sleutels.

Altijd, ook als ik even iets in de kliko gooi: mijn sleutels (en dan zorgen dat ik die niet in de kliko mik). Onze voordeur waait namelijk nogal snel dicht.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.