Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 22 december

245160433_1771062436422225_1706807909924630176_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=nckYJ-HHxxcAX_zrWqr&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT9At_uXv6-p301QWAlESmsk3nC7x_s3VdWrBPP4ax1uSA&oe=61C832E5

Welke superkracht zou je het liefst willen hebben? 


kracht van genezing of die ene waardoor ik direct door tijd en ruimte kan reizen naar welke plek dan ook. (De kracht van dat kleine meisje uit de Thundermans)

Doe dan maar een maandje goddelijke krachten. Dan regel ik de boel even een tijdje dictatoriaal van boven en kunnen we daarna weer fijn samen verder. Pino Almighty 😄

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

22-12-2021 om 08:34

er.is.maar.1.Pino schreef op 22-12-2021 om 07:43:

Doe dan maar een maandje goddelijke krachten. Dan regel ik de boel even een tijdje dictatoriaal van boven en kunnen we daarna weer fijn samen verder. Pino Almighty 😄

Mijn zegen heb je!

er.is.maar.1.Pino schreef op 22-12-2021 om 07:43:

Doe dan maar een maandje goddelijke krachten. Dan regel ik de boel even een tijdje dictatoriaal van boven en kunnen we daarna weer fijn samen verder. Pino Almighty 😄

Ik zou meteen op je stemmen 

Dank voor het vertrouwen 😊😄

Doe mij maar: onverwoestbaar, onoverwinnelijk, onsterfelijk, onzichtbaar (naar mijn wens aan/uit te schakelen). Ook zou ik graag de toekomst willen kunnen voorspellen. Reizen door ruimte en tijd. 

Of mocht het er maar ééntje zijn? 

Ook mooi, daar was een keer een film over, die man kon teruggaan in zijn dag en iets ‘overdoen’. Dat lijkt mij ook wel een mooie superpower.

Eten zonder aan te komen lijkt me wel een superpower voor mij.
Of vliegen en dan in uttele seconden aan de andere kant van de wereld zijn.

Ik zou me willen kunnen teleporteren zodat ik geen ellenlange vliegreis nodig heb om in Amerika te komen. En alles kunnen eten zonder aan te komen is idd ook 'n goeie! 

redbulletje schreef op 22-12-2021 om 09:13:

Ik zou me willen kunnen teleporteren zodat ik geen ellenlange vliegreis nodig heb om in Amerika te komen. En alles kunnen eten zonder aan te komen is idd ook 'n goeie!

Kunnen we samen op reis en ons tegoed doen aan hamburgers in de VS 

Dolfje schreef op 22-12-2021 om 09:16:

[..]

Kunnen we samen op reis en ons tegoed doen aan hamburgers in de VS

Yes!!! 

Vliegen, dan zijn mn dromen 's nachts tenminste wat minder onrealistisch 😂

redbulletje schreef op 22-12-2021 om 09:13:

Ik zou me willen kunnen teleporteren zodat ik geen ellenlange vliegreis nodig heb om in Amerika te komen. En alles kunnen eten zonder aan te komen is idd ook 'n goeie!

BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-12-2021 om 12:06

Twijfel tussen gedachtenlezen en het onder controle hebben van tijd.

Valdemar schreef op 22-12-2021 om 12:06:

Twijfel tussen gedachtenlezen en het onder controle hebben van tijd.

Bij gedachten lezen heb je de kans dat je dingen te horen krijgt die je liever niet had willen weten. Net als bij onzichtbaar zijn. Denk dat je daar niet altijd gelukkig van wordt.

Dolfje schreef op 22-12-2021 om 12:32:

[..]

Bij gedachten lezen heb je de kans dat je dingen te horen krijgt die je liever niet had willen weten. Net als bij onzichtbaar zijn. Denk dat je daar niet altijd gelukkig van wordt.

Dat denk ik ook. Wat niet weet, wat niet deert. Daarbij zou ik knettergek worden van al dat gepraat in m'n hoofd van al die mensen, mijn hoofd is van zichzelf al druk genoeg met allerlei gedachten daar hoeven niet ook nog eens die van anderen bij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.