Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 17 november

256362864_1797097917152010_1427915170985912506_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=k2TKQ2jKY8gAX8sC-l2&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=094aacb32c2e836b87baec6a08be83cf&oe=619A786F

snelheid, spannend of helemaal niets? 


ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

17-11-2021 om 07:43

Een bankje, liefst lekker in de zon. (Ik heb een hekel aan pretparken, helemaal als het druk is. Gelukkig zijn mijn kinderen inmiddels op een leeftijd dat ik niet meer mee hoef )

Sinds een paar jaar achtbanen Ik was jarenlang bang voor achtbanen die over de kop ging. Zag alle horrorscenario's voor me, totdat ik die angst een keer zat was en in de python ben gestapt. Toen ik eenmaal over de kop was gegaan dacht ik; ooooooh is dit alles joh? Merk je niks van! en dat was het startsein haha. Daarna in de Baron gegaan en nu is mijn angst over Dus sindsdien ben ik wel van de achtbanen

Achtbanen! Alleen die ellendig lange rijen altijd, die zou ik liever overslaan.

de uitgang😂. En van te voren op een bankje terras mensen kijken...
gelukkig hoef ik niet meer mee. 

PriceyRook54

PriceyRook54

17-11-2021 om 08:21

De uitgang

Velca schreef op 17-11-2021 om 08:11:

Achtbanen! Alleen die ellendig lange rijen altijd, die zou ik liever overslaan.

Zo inderdaad.

Ik houd van achtbanen. Maar ik vind niet elke achtbaan fijn. In sommige word je naar mijn gevoel teveel heen en weer geschud, maar als ik in een pretpark ben wil ik ze wel allemaal proberen, adrenaline junkie die ik ben
Mijn favorieten zijn de Goliath in Walibi en Silver Star in Europa Park waarin je los komt van de stoel en even zweeft. 

En daarnaast hou ik ook van de rustiger 3D of 4D attracties of bijvoorbeeld de vliegsimulator (Voletarium) in Europa Park. Of bij warm weer de waterattracties.

Ik ben geen pretparkenmens, ik hou niet van achtbanen. Alleen de bobslee in de efteling vond ik leuk, maar die is nu weg geloof ik. Maar daarom is juist de efteling nog wel te doen, die heeft meer dan alleen maar achtbanen. Droomvlucht vind ik leuk!

Achtbanen! Ik kan er geen genoeg van krijgen en wil ook alle achtbanen in een park gedaan hebben. Zelfs de kiddy coasters! Ik hou ook bij hoeveel verschillende achtbanen ik heb gedaan en de teller staat inmiddels op 207  komen er volgend jaar oktober weer een paar bij hopelijk, als ik weer met een groep pretparkfans op pad ga naar 3 parken in Engeland! 
Maar van een goede darkride kan ik ook heel erg genieten! Vooral de types met een bootje, het liefst met afdalingen zoals bijvoorbeeld Pirates of the Caribbean in de Disney-parken. Zonde als een park geen darkride heeft.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

17-11-2021 om 08:41

De wildwaterbaan en daarnaast de drankstandjes om de dag door te komen. 

Achtbanen maar ook darkrides als de eerder genoemde Pirates of the carribean. Wild waterbanen vind ik ook leuk maar ik liep de laatste keer in Phantasialand wel echt de hele dag met kleddernatte kleding.
En ik vind het sprookjesbos nog steeds prachtig  ben ik er heel vaak al geweest.

Waterattracties. 

Sinds mijn zwangerschappen stap ik standaard misselijk uit de achtbanen .

Dolfje schreef op 17-11-2021 om 08:49:

Achtbanen maar ook darkrides als de eerder genoemde Pirates of the carribean. Wild waterbanen vind ik ook leuk maar ik liep de laatste keer in Phantasialand wel echt de hele dag met kleddernatte kleding.
En ik vind het sprookjesbos nog steeds prachtig ben ik er heel vaak al geweest.

Welke had je gedaan? Ik ben ook ooit zeiknat uit River quest gekomen, die is op bepaalde stukken echt vreselijk  wel een leuke baan met de bijzondere elementen die er in zitten.
Chiapas in phantasialand is echt mijn favoriete wildwaterbaan van allemaal. Sowieso een lange baan en die afdaling is meesterlijk! De laatste keer wel mijn poncho aan gedaan voor de zekerheid. Er komen van die stralen uit de muur. Daar ben ik echt heel nat van geworden ooit.

De uitgang .

Ik ben voor het laatst in een pretpark geweest toen de kinderen jong waren maar als ik moet kiezen De Efteling en dan met name Droomvlucht. Sprookjesachtig, daar hou ik van.
Achtbanen e.d. vind ik verschrikkelijk, ik word overal misselijk in. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.