Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 16 januari

263155382_1808891419305993_9091460527043020181_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=p6H3ykQMWWwAX_BYlHZ&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT9NaotaQWbTxh8napuX9Fgsyq3BfIRF1bZLIi1y5v4ZAw&oe=61E92A6F

Waar voel je jezelf het meest op je gemak?


Daar kan ik kort over zijn:Thuis.
De plek waar ik woon en die ik eigen gemaakt heb.

In mijn eigen huis en tuin.

thuis 

Thuis en in de tuin. Heerlijk!

thuis

ScarceKudu74

ScarceKudu74

16-01-2022 om 10:04

Thuis

In mijn tuin, mijn huis is helaas vaak te rommelig om er echt heel relaxed in te zitten. 

Thuis en in het bos.

Bij de voetbalclub. Waar ik mezelf in 10 jaar tijd mezelf heb ontwikkeld - van een verlegen schaapje tot de vrouw die ik nu ben. Waar ik niet bang ben om mezelf te laten horen, gewaardeerd wordt voor wat ik doe, en bovenal mezelf nooit eenzaam zal voelen.

Thuis, maar sommige plekken meer dan andere.

Thuis

En bij mijn ouders thuis is mijn ouderlijk huis is een goede tweede

Eigen huis en tuin

Dit is voor mij een pijnlijke vraag. Omdat ik pas sinds kort tot het besef ben gekomen dat het antwoord hierop ‘nergens’ is.
Ik heb altijd het gevoel dat ik bekeken en bekritiseerd word. Zelfs als ik alleen thuis ben en niemand me kan zien.
Ik heb wel goede hoop dat het in de toekomst beter wordt en het is ook niet zo dat ik me echt onveilig voel. Maar ik ben zelden echt ontspannen ergens.

Friezinnetje

Friezinnetje

16-01-2022 om 11:10 Topicstarter

Origina schreef op 16-01-2022 om 11:08:

Dit is voor mij een pijnlijke vraag. Omdat ik pas sinds kort tot het besef ben gekomen dat het antwoord hierop ‘nergens’ is.
Ik heb altijd het gevoel dat ik bekeken en bekritiseerd word. Zelfs als ik alleen thuis ben en niemand me kan zien.
Ik heb wel goede hoop dat het in de toekomst beter wordt en het is ook niet zo dat ik me echt onveilig voel. Maar ik ben zelden echt ontspannen ergens.

oh, dat lijkt me heel moeilijk/vervelend als je je niet ergens kan ontspannen. Want om altijd op een soort van je tenen te lopen is heel vermoeiend en ontspanning is erg belangrijk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.