Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 13 maart



Heb je wel eens iets tijdens je werk gedaan waar jij je echt voor schaamt? (En wat is dat)

kleurplaat-werken-met-laptop-dm30448.jpg




Oh, genoeg. Soms doe je dingen met de beste intenties en merk je achteraf pas dat je het verkeerd hebt aangepakt. Echt schandalige dingen echter heb ik bij mijn weten nooit gedaan, mensen opzettelijk kwetsen of iets dergelijks.

Ja ik ben een keer flink uit mijn plaat gegaan tegen een klant die mij ineens begon uit te schelden omdat ik niet snel genoeg kwam en het was verschrikkelijk druk. Toen schreeuwde ik terug dat hij geduld moest hebben omdat er meer mensen waren die hulp nodig hadden. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

13-03-2022 om 09:53

Een familie wilde een geluidsopname van een uitvaartdienst. Daar moest een knopje voor worden ingedrukt. En dat was ik dus vergeten...

De hoorn erop gegooid bij iemand die bleef drammen dat ie een artikel voorin het magazine wilde hebben terwijl de nieuwswaarde daar niet hoog genoeg voor was en de foto's ook nog van belabberde kwaliteit. Ik kreeg gewoon gelijk van de baas trouwens nadat de man in kwestie hem belde om daar door te foeteren. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

13-03-2022 om 10:01

Masturberen in een stuk deeg. Nadien alles wel mooi opgeruimd en schoongemaakt, maar toch. 
Waar een puberbrein al niet aan denkt. 

Het hoofd van de afdeling naast de onze (die altijd kwam zeiken over ons "lawaai") een permanent marker naar haar hoofd gesmeten.  Haar niet geraakt maar wel de deur.  Toen ik dat 3 jaar later vertrok waren de zwarte spetters nog zichtbaar. 
Dat lawaai was gewin werkgeluid de printers maken toen nog een flinke bult herrie en op gezette tijden stonden er 3 tegelijk te stampen. Kan dat irritante geluid nog "horen" als ik er aan denk. 

Valdemar schreef op 13-03-2022 om 10:01:

Masturberen in een stuk deeg. Nadien alles wel mooi opgeruimd en schoongemaakt, maar toch.
Waar een puberbrein al niet aan denkt.

Op je werk?!

BrightEchidna89

BrightEchidna89

13-03-2022 om 11:35

Poezel_en_Wip schreef op 13-03-2022 om 11:24:

[..]

Op je werk?!

Euhm ja, stond er toen alleen 's nachts. 

Valdemar schreef op 13-03-2022 om 10:01:

Masturberen in een stuk deeg. Nadien alles wel mooi opgeruimd en schoongemaakt, maar toch.
Waar een puberbrein al niet aan denkt.

Valdemar schreef op 13-03-2022 om 11:35:

[..]

Euhm ja, stond er toen alleen 's nachts.

Dat deeg is weggooit neem ik aan……

Friezinnetje

Friezinnetje

13-03-2022 om 15:36 Topicstarter

MidasWolf schreef op 13-03-2022 om 15:23:

[..]

Dat deeg is weggooit neem ik aan……

nee, dat werden roombroodjes.....  

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

13-03-2022 om 15:37

MidasWolf schreef op 13-03-2022 om 15:23:

[..]

Dat deeg is weggooit neem ik aan……

Dat zou ik echt niet aannemen. 

Ergens had ik het ook niet willen vragen.
Toen had ik het al gepost.

Friezinnetje schreef op 13-03-2022 om 15:36:

[..]

nee, dat werden roombroodjes.....

Goh bakker die kadetten van u dat was nog eens een smaakexplosie.

Je verstaat je vak wel.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

13-03-2022 om 16:25

Friezinnetje schreef op 13-03-2022 om 15:36:

[..]

nee, dat werden roombroodjes.....

aaaah neeeeee

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.