Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag NR 100 (16:2/23): Wat heb je al minstens 100 keer gedaan en verveelt nog steeds niet?


BeneficialJay65

BeneficialJay65

16-02-2023 om 14:51

citroentje schreef op 16-02-2023 om 11:41:

Mijn 27 planten watergeven. Er is hier nog net geen beschuit met groene muisjes bij mooi nieuw blad.

Ook al een mooie Citroen (plant/boompje)?

BeneficialJay65

BeneficialJay65

16-02-2023 om 14:51

Ook leuk trouwens om elk jaar weer opnieuw iets te laten groeien, radijs, paprika etc. Kan ik geen genoeg van krijgen.

Harry Potter kijken

Dansen
Seks
Knuffelen
Eten
Over de Veluwe wandelen
Nieuwe recepten verzinnen (niet dat ik ze nog uitschrijf, daar heb ik geen zin meer in)
Boeken lezen
Met een vriendin een drankje in de stad doen
Me verbazen over de schoonheid van de natuur
Lachen om de uitspraken en acties van mijn kids

Er is zoveel leuks wat nooit gaat vervelen!

Dewi-Sri2 schreef op 16-02-2023 om 10:10:

Koken
Duolingo

En lezen natuurlijk, hoe kon ik dat vergeten? En forummen

watertoren schreef op 16-02-2023 om 08:35:

Op vakantie gaan naar een zonnig land.
Uit eten/lunchen gaan
Uit gaan

Ik denk dat dit voor mij ook wel zo is, al ben ik denk ik niet al 100 keer op vakantie geweest 

sauna en boek lezen.

Ergens koffie drinken. Echt, mijn ultieme dagje uit: van museum naar koffietentje en van winkel naar het volgende koffietentje Of bijvoorbeeld de zaterdag- of zondagochtend beginnen met een krant en twee cappuccino’s in zo’n fijne koffietent. Blijer kun je mij niet maken. Misschien begin ik ooit zelf een koffietent. 

Ach, wat is nou 100x (afgezien van "de vraag van de dag maken", geweldige prestatie!)
Met mijn man knuffelen, lekker 's avonds bij elkaar in bed kruipen. Dat verveelt zelfs na 13000x nog niet!
Mijn kinderen zien (sinds zeker 9000 dagen).
Mijn cavia's verzorgen (zo'n 5000 dagen)
Een mooie wandeling of fietstocht maken ( van wanneer zo ik rekenen, veel meer dan 10000x)
In mijn zangkoor zingen (zeker meer dan 1000x)
Mijn werk ben ik ook nog lang niet zat ik ben toch al zo'n 4000x naar mijn werk geweest.

Kolonisten van Catan spelen.

Marshmellow schreef op 16-02-2023 om 21:10:

Kolonisten van Catan spelen.

Haha hoogste score is hier Pandemic met 64x gespeeld. Er zijn zoveel bordspelletjes te spelen…. 

Dagje sauna, yoga, spelletjes (Catan met vrienden, uno etc met kinderen), appeltaart bakken, mijn vaste hardlooprondje.

Mijn kinderen knuffelen 
Paardrijden
Sex
Ergens lekker eten
Dansen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.