Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag NR 100 (16:2/23): Wat heb je al minstens 100 keer gedaan en verveelt nog steeds niet?


Sassenach

Sassenach

16-02-2023 om 06:16 Topicstarter

De vraag v.d. dag stellen, dus ik ga nog even door.

Leuk

Zwemmen 🏊

Slapen 😄

Heb een aantal keer de vraag van de dag gemist, dus kan niet zeggen de vraag van de dag beantwoorden. Maar anders zou dat het ook zeker zijn.

Mijn kop koffie 's ochtends drinken. Ik verheug me er 's avonds voor ik ga slapen al op. 

Naar de Efteling gaan 

Op steentjes tekenen : vooral egeltjes  en muizen in allerlei situaties

Hierboven al genoemd, maar slapen en mijn eerste kop koffie staan ook zeker bovenaan in mijn lijst. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

16-02-2023 om 07:19

het spelletje age of empires. Inmiddels al oud, maar ik kan er nog zo van genieten. Even verstand op nul en spelen. 

En dezelfde wandeling maken door de buurt. Ik hoef niet ver weg of een ander uitzicht. Soms wel hoor, maar mijn vertrouwde buurt is altijd goed.

100 keer is wel veel dus ik kan even niks bedenken zo

Wandelvrouwtje schreef op 16-02-2023 om 07:19:

het spelletje age of empires. Inmiddels al oud, maar ik kan er nog zo van genieten. Even verstand op nul en spelen.

En dezelfde wandeling maken door de buurt. Ik hoef niet ver weg of een ander uitzicht. Soms wel hoor, maar mijn vertrouwde buurt is altijd goed.

Wandelen door de buurt verveelt voor mij ook nooit. Maar age of empires  dat wil ik weer eens spelen. Daar heb ik vroeger heel wat uurtjes aan besteed.

Seks. 

Eten denk ik. maar dat is wel een open deur.
Wakker worden staat op twee en het dan licht zien worden.

Slapen alleen als ik slaap heb. 

naar rommelmarkten gaan dat ene unieke stuk vinden etc

Een brood bakken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.