Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag NR 100 (16:2/23): Wat heb je al minstens 100 keer gedaan en verveelt nog steeds niet?


stokstaart schreef op 16-02-2023 om 07:54:

[..]

Ik gun de fitheid voor een hele fijne sekspartij!

Dankje 😊 Het is gewoon alweer bijna twee jaar geleden 😳

Maar om ontopic te gaan

  • echt goede bonbons eten
  • Goede series kijken
  • Borduren (als mijn hoofd weer wil)
  • Ijs eten van een echt goede ijssalon
  • Een boswandeling in de zon
  • Een heerlijke Thaise massage
  • En nog veel meer, want er zijn zoveel fijne dingen in het leven 😊

Mijn kat knuffelen.
De eerste bak koffie in de ochtend en mijn ontbijt. 
Lord of the Rings grijs draaien. 

- lezen
- wandelen in de omgeving. al is het soms ook wel fijn om in andere omgeving te wandelen
- zwemmen
- haken

Sassenach, vind dat je nog steeds leuke vragen weet te bedenken voor de vraag van de dag 😀

BeneficialJay65

BeneficialJay65

16-02-2023 om 09:20

Paardrijden.

Uitslapen
Koffie drinken
In de tuin rommelen
Wandelen
Yoga

zoveel eigenlijk..

Koken
Duolingo

Naar concerten/kleine optredens/theater gaan. Probeer ik zeker 1 x per maand te doen.

Candy crush soda
Songpop
Wordfeud

Haken

Mijn kinderen knuffelen en dan specifiek het moment dat ze 1 tel tegen mij aanleunen voor ze er weer vandoor gaan

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-02-2023 om 11:33

Dansen 💃

Mijn 27 planten watergeven. Er is hier nog net geen beschuit met groene muisjes bij mooi nieuw blad.

Lezen

Voor mij heel belangrijk: in mijn hoofd een ontwerp maken. Ik kan daar heerlijk over dagdromen en beelden oproepen. Uiteraard naast de fysieke genoegens die genoemd worden als sporten, eten, slapen, seks: heerlijk! Maar ik zou ook als pure hersenenergie kunnen bestaan zonder lichaam en mij geen moment vervelen.  

Kop koffie(met een koek)
Op vakantie gaan
Bowlen 
Reizen 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

16-02-2023 om 14:24

Een andere stad of dorp bezoeken, daar terrasje pakken of uit eten gaan. Zakelijk of privé, het gaat nooit vervelen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.