Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag 21/2/23: Wat is de meest onbezonnen actie die je als puber uitgehaald hebt?

Veel gespijbeld. Elk weekend uit gaan en veel bier drinken vanaf mijn 14de. Ik hield geen rekening met de tijd dat ik thuis moest komen dus dat hebben mijn ouders op een gegeven moment maar opgegeven. Ik kwam vaak tegen de ochtend pas thuis. Er was in de buurt een cafe die tot 6 uur open was. Roken vanaf mijn 15de maar niet blowen. Toen ik 17 was een keer een fles sterke drank leeg gedronken. Die hadden we gekregen maar mijn 3 vriendinnen vonden het niet lekker. Ik vond het zonde om weg te gooien dus toen heb ik hem maar leeg gedronken. Daarna aan het bier gegaan maar een kwartier later was ik helemaal buiten westen. Mijn vader heeft mij toen samen met mijn broer opgehaald. Hij heeft mij naar boven moeten dragen. Dat was op zondagmiddag en ik ben pas op maandagochtend weer wakker geworden. Ik was natuurlijk stik beroerd maar ik moest wel naar school van mijn ouders. Ik ben halverwege de ochtend wel terug naar huis gegaan want ik moest zo veel overgeven.

Over het algemeen was ik best wel braaf. Kan mij wel herinneren dat ik op mijn 14e met een vriendje achterop op zijn Zundapp reed. 80km per uur zonder helm... brrrrr

En eentje van mijn jongste zoon. Die had met 16 samen met een vriendje mijn auto gepakt, zonder toestemming uiteraard. 
Dat vertelde hij mij pas jaaaaren later. Eikel. 

Ik was zelf een hele brave puber. 

Mijn man heeft ooit zonder rijbewijs  met drank op een rondje met de auto van een vriend gereden op zijn 17e. Dat leverde een ritje ziekenhuis  op en een auto die total loss was. 
Dochter is ooit voor haar vriendje uit het raam geklommen over het dak heen ( wij hebben een hoog huis)
En meermaals van haar paard afgevallen  omdat ze een te  hoge hindernis nam.

Het enige dat ik me kan bedenken  van mezelf is dat ik vroeger paard reed zonder cap. Dat was in die tijd  ook nog niet verplicht nl. Is gelukkig  altijd goed gegaan. 

Toen ik 14 was stiekem rijden op de brommer van mijn vader. Hij kwam erachter omdat hij zonder benzine stond. Hij deed boos maar ik zag aan zijn ogen dat hij er eigenlijk om moest lachen. Mijn moeder was wel echt boos. 

FancyDuck29

FancyDuck29

21-02-2023 om 10:59

Ohja dat heb ik ook ooit gedaan. Op m’n 17e na een avond stappen naar huis gereden met een vriend. Wel gedronken, geen rijbewijs

BeneficialJay65

BeneficialJay65

21-02-2023 om 11:10

De sekslijn bellen in zo’n telefoon cel als 12-jarige en me voordoen als 19 en toen afspreken met (oudere) mannen. Gelukkig ben ik niet daadwerkelijk gegaan. 
wel als 16-jarige afgesproken met een 35- jarige man in een restaurant maar voelde heel eng en ben toen met het ov naar huis gegaan. Wat een engerd was dat.

MRI

MRI

21-02-2023 om 11:16

Door de dakgoot klimmen (op vier meter hoog) om bij de buurjongen naar binnen te klimmen om lekker te vrijen.

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

21-02-2023 om 11:23

Waar houdt de pubertijd op ? Ik was ook de meest brave puber denkbaar... dus ik kan zo gauw niks verzinnen.

Iets na puber-leeftijd wel in één dag naar Slovakije gereden (1700 km) en de volgende dag weer terug. Redelijk onbezonnen, achteraf bekeken... maar het was wel even noodzakelijk om mijn toenmalige vriendin te ontmoeten 😊

Ik was een compleet ontspoorde puber: geld jatten van mijn moeder, stoned op school zitten, spijbelen, van school getrapt worden, elk weekend dronken uit de kroeg komen rollen, weglopen van huis en in een andere stad bij een vriendin terechtkomen. Daar veel gedronken en geblowed... en de rest vertel ik maar niet.

Uiteindelijk ben ik toch nog goed terecht gekomen, dat had heel anders kunnen gaan 

BeneficialJay65

BeneficialJay65

21-02-2023 om 12:08

Ik had toen ik 8 was van mijn zakgeld bij de dierenwinkel heel veel goudvissen gekocht en bij ons in de sloot gedaan. Ik dacht hen zo hun vrijheid te geven. Helaas wist ik niet dat er ook reigers zaten😩.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

21-02-2023 om 12:11

En ook op dezelfde leeftijd uit de particulier( wat nu marktplaats is) een gratis konijn afgehaald met kooi. Ik in de bus en metro met die kooi, en nog een klere eind lopen naar mijn huis. In de winter dus m’n jas over de kooi gedaan want vind ik zielig voor het konijn. M’n ouders wilden geen konijn (hadden al genoeg dieren) dus die moest weer terug. Woest was ik op m’n ouders en wat een verdriet.

ik was erg braaf omdat er altijd een dreiging was vanuit mijn omgeving. Ik heb dus helemaal niet gepuberd. Daar was het niet veilig genoeg voor.

FancyDuck29

FancyDuck29

21-02-2023 om 12:26

stokstaart schreef op 21-02-2023 om 12:18:

ik was erg braaf omdat er altijd een dreiging was vanuit mijn omgeving. Ik heb dus helemaal niet gepuberd. Daar was het niet veilig genoeg voor.

Lieveheersbeest schreef op 21-02-2023 om 12:26:

[..]

Das lief! Maar ik ben lekker opgedroogd al zeg ik het zelf  

Ik ben een keer met een heleboel glaasjes port achter mijn kiezen op de brommer gaan zitten. Dat ik zonder te verongelukken thuis ben gekomen mag een wonder heten. Ik kon niet eens fatsoenlijk meer de trap oplopen en alles draaide rond me heen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.