Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag 19/11/22: Hoe lang houdt Sassenach de vraag van de dag vol?

Inmiddels is dit alweer de 11e vraag van de dag uit de nieuwe ronde. Ik hoop dit natuurlijk lang vol te houden. Wat denken jullie: Hoe lang hou ik de vraag van de dag vol? (Met poll)

Peiling

Tot wanneer houdt Sassenach de vraag van de dag vol?
64 stemmen
8%
9%
14%
14%
3%
5%
0%
47%

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-11-2022 om 12:16

Wandelvrouwtje schreef op 19-11-2022 om 09:49:

[..]

Omdat ik niet weet of ik dan de boel in de war schop. Is er een systeem?

iedereen mag toch gewoon een topic openen? 

ik hoop ook nog heel lang, want het is ook mijn dagelijkse portie Via

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

19-11-2022 om 12:53

Het hangt er van af of je de vragen ergens vandaan haalt. Als je ze zelf moet verzinnen, houdt het met 100 vragen wel op (dus nog tot januari 2023). Maar als je een 1000-vragen boekje of zelfs boekjes soort-van volgt en daar inspiratie uit haalt, dan is het heeeeel erg lang vol te houden 😀
Ik hoop het laatste, want ik vind het erg leuk. Zowel de vragen als de antwoorden.

Ik hoop ook nog lang, maar kan me ook wel voorstellen dat het op een gegeven moment minder wordt. Vind het tot nu toe ook leuke vragen en ook leuk om te lezen wat iedereen zoal antwoordt. 

Ik heb wel wat onderwerpen waarbij ik benieuwd ben hoe anderen het doen of erover denken. Met poll. Dus ik wil wel eens een lijstje pb’en.

misschien een idee om nu al af te spreken dat je het stokje af en toe overgeeft? Misschien zelfs rouleert per maand of zo? Ik denk dat er dan best veel  mensen zijn  die het op die afgebakende manier ook eventjes willen oppakken. En dat je zo het concept  misschien wel langer  ‘fris’ houdt? 
(vind je vragen super leuk hoor Sassenach! Daar gaat t me helemaal niet om!)

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

19-11-2022 om 16:42

Ik denk tot maart
Maar hoop langer .

Ik denk januari

Sassenach

Sassenach

20-11-2022 om 09:54 Topicstarter

Voor degenen die nog willen weten hoelang ik zelf het vol denk te houden: Ik heb een lijstje met vragen bedacht toen ik ermee begon. Deze heeft nu (inclusief de vragen die al gesteld zijn) er een stuk of 100. Tot half februari hou ik het dus sowieso vol. 

Zo af en toe bedenk ik weer een vraag erbij, dus de lijst groeit wel. En daarnaast krijg ik vast nog wel wat hulp van jullie. (De eerste suggestie is al binnen.) 

En anders is er nog genoeg inspiratie op het internet te vinden. Dus maart verwacht ik ook wel te redden en daarna zien we wel verder of er überhaupt nog behoefte aan is.

Super leuk!

MidasWolf schreef op 19-11-2022 om 09:17:

Wanneer het de vraag van de week wordt nog heel lang

Voor elke dag een vraag verzinnen/zoeken is ook vrij lastig om lang vol te houden. Complimenten leuk dat je het doet.

Goeie, ik sluit mij hierbij aan 😁

Wow, 100 vragen al! Ik hoop dat het ook goed lukt om bij te houden, elke dag weer.

Sassenach

Sassenach

20-11-2022 om 17:27 Topicstarter

Auwereel schreef op 20-11-2022 om 14:56:

Wow, 100 vragen al! Ik hoop dat het ook goed lukt om bij te houden, elke dag weer.

Ik vink ze aan als ik ze geplaatst heb, dus dat komt wel goed. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.