Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag 19/11/22: Hoe lang houdt Sassenach de vraag van de dag vol?

Inmiddels is dit alweer de 11e vraag van de dag uit de nieuwe ronde. Ik hoop dit natuurlijk lang vol te houden. Wat denken jullie: Hoe lang hou ik de vraag van de dag vol? (Met poll)

Peiling

Tot wanneer houdt Sassenach de vraag van de dag vol?
64 stemmen
8%
9%
14%
14%
3%
5%
0%
47%

Sassenach

Sassenach

19-11-2022 om 09:30 Topicstarter

Bakblik schreef op 19-11-2022 om 09:22:

[..]

Voor beiden denk ik, nu wordt er nog fanatiek gereageerd. Ik heb er al 2 overgeslagen de en, omdat ik geen auto heb een die van gisteren, omdat ik dan teveel van mijn identiteit prijs geef.

Als mensen minder gaan reageren wordt het ook minder leuk voor jou om iedere dag een vraag te bedenken en te plaatsen, zo van waar die ik het nog voor.

Ik kan er volledig naast zitten ik ken jou niet persoonlijk maar wegens hoe het gaat op een forum denk ik dat.

Als er nauwelijks meer gereageerd wordt, dan is dat inderdaad wel een signaal om er mee te stoppen. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

19-11-2022 om 09:40

Ik denk dat je het best lang vol kan gaan houden. Als ik een vraag bedenk zal ik hem bewaren.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-11-2022 om 09:41

ik ga wel mee in het verhaal van Bakblik. Dat was mijn ervaring ook nl. Eerst leuk, dan wordt het al wat lastiger, want welke vraag nog te stellen, dan minder reacties en dan is het wel klaar

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-11-2022 om 09:41

Wandelvrouwtje schreef op 19-11-2022 om 09:40:

Ik denk dat je het best lang vol kan gaan houden. Als ik een vraag bedenk zal ik hem bewaren.

maar waarom open je dan zelf niet een topic met die vraag? 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

19-11-2022 om 09:49

Friezinnetje schreef op 19-11-2022 om 09:41:

[..]

Omdat ik niet weet of ik dan de boel in de war schop. Is er een systeem?

Friezinnetje schreef op 19-11-2022 om 09:41:

[..]

Omdat je Sassenach wil helpen met de vraag van de dag en dat topic in stand wil houden.

Ik vind het ook leuk dus ik hoop ook nog heel lang al ,dan niet met hulp van anderen.

Sassenach

Sassenach

19-11-2022 om 10:00 Topicstarter

Wandelvrouwtje schreef op 19-11-2022 om 09:49:

[..]

Omdat ik niet weet of ik dan de boel in de war schop. Is er een systeem?

Als je zelf een vraag hebt, kun je een topic openen. Alleen noem je het dan geen vraag van de dag. Dan is het gewoon een los topic van jou, dat niks met de vraag van de dag te maken heeft.

Maar als je deze vraag graag onder de vraag van de dag wil laten vallen, dan stuur je me een pb en dan kan ik hem plaatsen.

Ik hoop nog heel lang.   Maar verwacht dat in januari de klad er in gaat komen. Waarschijnlijk omdat mensen dan minder reageren, je bent 60 vragen verder en het is januari.

Als ik een vraag verzin dan PB ik je!

Ik heb het volste vertrouwen in je 😉 ga zo door

maanden.
Vooral in januari en februari wel, ik denk dat er dan best veel mensen reageren. Vorig jaar was het een lange grijze winter. Een vast iets om te lezen was voor mij toen de vraag van de dag en ja/nee.

Dorestad schreef op 19-11-2022 om 10:50:

maanden.
Vooral in januari en februari wel, ik denk dat er dan best veel mensen reageren. Vorig jaar was het een lange grijze winter. Een vast iets om te lezen was voor mij toen de vraag van de dag en ja/nee.

Een grijze(natte) winter is voor de drukte hier op via fora juist gunstig inderdaad, tenzij het vriest(er sneeuw ligt) en de zon schijnt dan zijn veel mensen toch graag in de zon bezig. Schaatsen of een mooie winterwandeling aan het maken.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-11-2022 om 11:31

Ik hoop heel lang. Deze topics staan in mijn vaste 'dagelijks' rijtje, ik vind dit echt leuk!  

Ik hoop nog heel lang =)

Maar kan me voorstellen dat het op een gegeven moment minder wordt.
Wie weet dan een vraag van de week i.p.v. dag.

Ik vind dit een aparte vraag van de dag. Een hele andere categorie. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.