Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

vind ze allebei moeilijk/ zie t niet vandaag
spelwijze indrukwekkend 65 punten,15 woorden

Schemerlampje schreef op 08-07-2025 om 10:26:

Semantle 30/0
Spelwijze 21 woorden, 81 punten, meesterlijk. Ik vind het lastige letters vandaag. Al wel het 7-letterwoord, waarbij ik alle letters gebruik, gevonden. En ook wel een woord van 10 letters.

Nog 2 woorden gevonden en nu op 98 punten. Dus gevorderd tot briljant. Geniaal zal het niet meer worden, verwacht ik.

semantle 47/1
spelwijzer nog niet verder gekomen

Ik kom met Spelwijze vandaag niet verder dan 59 punten, 19 woorden. Ik kan makkelijk ( ) woorden vinden zonder 't' erin, maar met die letter erbij is de inspiratie beperkt. Bijvoorbeeld werkwoordvervoegingen (maakte, lijkt, etc.) mogen niet, maar daar zijn wel steeds de woorden die ik in mijn hoofd vorm.

masatu schreef op 09-07-2025 om 21:44:

Ik kom met Spelwijze vandaag niet verder dan 59 punten, 19 woorden. Ik kan makkelijk ( ) woorden vinden zonder 't' erin, maar met die letter erbij is de inspiratie beperkt. Bijvoorbeeld werkwoordvervoegingen (maakte, lijkt, etc.) mogen niet, maar daar zijn wel steeds de woorden die ik in mijn hoofd vorm.

Ja, dat heb ik ook! En vandaag heb ik ook met de ij een "probleem" in mijn hoofd zijn dat 2 letters. Dan denk ik een 4-letter woord bedacht te hebben, zijn het er toch maar 3.

Uiteindelijk 27 woorden gevonden en 89 punten. Dat is briljant.

Bij Semantle ben ik lang blijven hangen bij 448 (poging 5). Via 595 en 524 toch raak in poging 62. 62/0

Het is dat ik de pangram gevonden heb, maar ik kom maar tot 11 woorden, ben echt benieuwd naar  de lijst. Bij semantle zit ik ook vast, bij 1 zat ik al op 448.

Was vergeten dat ik al een hint gevraagd had, neem er nog 1 en toen had ik het woord en werd het 40/2

Semantle 39/2 als ik niet te moe was om goed na te denken, had ik de hints niet nodig gehad.
Spelwijze 24 woorden en 121 punten(meesterlijk) nog maar 1 puntje tot briljant, maar ik kan op dit moment niets meer bedenken.

Edit: toch nog een woord gevonden en nu 126 punten dus briljant. Overigens vind ik dit persoonlijk geen woord, het is meer een afgekort woord.

Ik had ook een mooi lang woord van 11 letters dat niet goedkeurd werd, terwijl het toch echt een woord is.🤨

semantle 27/1 toch maar n hint gevraagd , want t is al laat en had niet echt zin meer om te denken
spelwijzer had ik maar 11 woorden en geen tijd gehad verder vandaag

Semantle 24/0
Spelwijze 24 woorden/106 punten, briljant. Het kwam tot zover met hangen en wurgen. Het scheelde dat ik "opeens" nog een 10 letterwoord vond waarbij ook alle letters gebruikt werden. Blijkbaar krijg je voor dat laatste een bonus. 

spelwijze briljant met 119 pinten en27 woorden semantle ben ik nog niet uit

Ik had gisteren ook briljant met Spelwijze, weet niet meer hoeveel woorden en punten. Semantle wel gevonden na meer dan 10 hints.

Ik heb Semantle #18 gevonden in 33 gokken met 1 hint. Mijn eerste gok had een score van -2.05. Mijn eerste woord in de top 1000 was op gok #23. Mijn voorlaatste gok had een score van 40.85 (833/1000). https://semantle.be

Heb zowaar het woord gewoon gevonden (1ste keer)

Afgelopen dagen niet zoveel tijd, dus wel gespeeld maar kwam meestal maar tot "indrukwekkend" of zelfs maar "topper". Vandaag al wel wat meer tijd (en inspiratie). Tot nu toe zit ik op 98 punten, 26 woorden. Moet toch lukken om nog 5 punten te scoren om zo "briljant" te krijgen.

Hardthingsoflife79 schreef op 14-07-2025 om 14:28:

Ik heb Semantle #18 gevonden in 33 gokken met 1 hint. Mijn eerste gok had een score van -2.05. Mijn eerste woord in de top 1000 was op gok #23. Mijn voorlaatste gok had een score van 40.85 (833/1000). https://semantle.be

Heb zowaar het woord gewoon gevonden (1ste keer)

Gefeliciteerd!

Semantle 51/1of 2 dat weet ik niet meer. Gisteren niet gespeeld.
Spelwijze 30 woorden, 119 punten, briljant.
Gisteren voor de eerste keer geen briljant of genie gehaald. Wel tot meesterlijk gekomen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.