Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

quote:
En vaak lukt het ook wel om een pangram te vinden waarbij ik elke letter 1x gebruik. Zo'n woord (zonder dubbele letters) is er bijna altijd wel.

wow de semantle 10/0 vandaag

nlies schreef op 06-07-2025 om 10:22:

quote:
En vaak lukt het ook wel om een pangram te vinden waarbij ik elke letter 1x gebruik. Zo'n woord (zonder dubbele letters) is er bijna altijd wel.

Ja, dat klopt, maar ik bedoel dat er bijna elke dag 1 van de pangrammen een woord is waarbij wel alle letters 1 keer woorden gebruikt. Zoals "vulgair" van gisteren.

nlies schreef op 06-07-2025 om 10:50:

wow de semantle 10/0 vandaag

Dat is snel! Ik had 57 pogingen nodig, wel zonder hints.

Bij Spelwijze zit ik nu op 40 woorden en 174 punten (briljant). Ik denk niet dat ik vandaag genie ga halen, dan moeten er nog 61 punten bij, dat is best veel.

wow ik ben een genie 236 punten maar zou nog 20 woorden moeten kunnen vinden 

nlies schreef op 06-07-2025 om 12:18:

wow ik ben een genie 236 punten maar zou nog 20 woorden moeten kunnen vinden

Wat goed! Ik kom nog steeds niet hoger meer. Steeds bedenk ik een lang woord, zit er geen M  in...

Schemerlampje schreef op 06-07-2025 om 17:09:

[..]

Wat goed! Ik kom nog steeds niet hoger meer. Steeds bedenk ik een lang woord, zit er geen M in...

Ik kom er ook nog al eens achter dat ik van de langere woorden ook korte kan maken, en dan heb ik die langere woorden al in het begin gemaakt, waarom heb ik dat niet eerder gezien?

Ik ben ook eens mee gaan doen met spelwijze.
Niet echt eenvoudig maar kwam toch een heel eind. Tot nu toe briljant met 184 punten. 
Semantle houd ik al een tijdje voor gezien. Dit  is een leuk alternatief .

Ik heb nu 193 punten, 41 woorden. Ik denk niet dat ik verder ga komen vandaag.

Ik zit nu op 48 woorden en 222, nog 13 punten nodig voor genie. Ik mis nog wat langere woorden denk ik. Maar ik verwacht niet dat ik die nog ga vinden. Ik ga zo slapen.

semantle 47/1
spelwijze tot nu toe meesterlijk met 105 punten en nog 24 woorden niet gevonden

Semantle 57/3 ik merk dat ik tegenwoordig wat minder geduld heb en eerder naar een hint grijp.
Spelwijze 36 woorden, 175 punten, genie

Spelwijze, 122 punten briljant.
32/46. 

Semantle 30/0
Spelwijze 21 woorden, 81 punten, meesterlijk. Ik vind het lastige letters vandaag. Al wel het 7-letterwoord, waarbij ik alle letters gebruik, gevonden. En ook wel een woord van 10 letters.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.