Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

masatu schreef op 18-08-2025 om 16:59:

[..]

Ik heb het wel eens samen met mijn ouders gespeeld als ik bij hen was. Leuk spel! Maar in mijn Volkskrant-app zit het spel niet. Waar speel jij het?

Puzzelfit, van Brabantse kranten, BN/Destem

Ik ben vandaag ook geniaal! Ik heb 32 woorden en 163 punten. Toch heb ik best wat woorden die niet goedgekeurd worden, die volgens mij gewoon goed zijn. Zoals buret, cherub, burchtheer en huurrecht. Allemaal ook te vinden op Nederlandse websites.

nlies schreef op 18-08-2025 om 17:22:

[..]

Puzzelfit, van Brabantse kranten, BN/Destem

Helaas, daar heb ik geen abonnement op. Misschien eens uitproberen of het ook werkt met een gratis account.

Vandaag heb ik voor mijn gevoel al heel veel gevonden (39/62), maar alsnog nog "maar" 191 punten en meesterlijk. Ik denk niet dat het nog lukt om nog 25pt te scoren tot briljant.

masatu schreef op 24-08-2025 om 18:22:

[..]

Helaas, daar heb ik geen abonnement op. Misschien eens uitproberen of het ook werkt met een gratis account.

Vandaag heb ik voor mijn gevoel al heel veel gevonden (39/62), maar alsnog nog "maar" 191 punten en meesterlijk. Ik denk niet dat het nog lukt om nog 25pt te scoren tot briljant.

Ik heb 38 woorden, maar dankzij 7 pangrammen heb ik al wel 244 punten. Maar genie ga ik vandaag niet halen, verwacht ik. Dan heb ik nog 59 punten nodig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.