Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Eindelijk weer eens een keer genie. 40 woorden en 211 punten.

Ik ook eindelijk weer eens genie, 38 woorden 208 punten.

Ik briljant, op het laatste ogenblik het tuinhek nog gevonden,30 woorden 158 punten

33 van de 40 woorden, 112 punten, genie! En maar 1 pangram.

ik had nog 4 punten nodig om genie te bereiken, lukte niet

Het is weer eens gelukt: genie! 32/42 woorden & 201 punten. 

Yes genie, 204 punten 31 woorden.
Was vanochtend gestopt bij meesterlijk, maar met een frisse blik toch lekker ver gekomen.

Hier ook genie met 32 woorden en 211 punten. Deze keer maar 2 vierletterwoorden, meestal zijn dat er veel meer.

Gister kwam ik nergens (maar 15 woorden gevonden oid), maar vandaag weer genie behaald! Met 34/46 woorden en 196 punten. Voor de verandering eens best veel lange woorden: 12 stuks met 7 letters of meer. 

Gisteren niet verder gekomen dan meesterlijk, maar vandaag genie gehaald! Ik heb 35 woorden en 215 punten. Er zitten 4 pangrammen bij. Met heel veel "mooie" woorden, vind ik dan. 

O ik vind t vandaag n moeilijke. heb pas 11 woorden

17 woorden intussen, 2pangrammen

nlies schreef op 11-08-2025 om 23:29:

O ik vind t vandaag n moeilijke. heb pas 11 woorden

Ik vond het ook lastig, in het begin dacht ik ook nergens te komen. Maar ik heb een groot deel van de dag de tijd gehad om er regelmatig naar te kijken. Wat bij mij ook echt helpt, is de letters husselen, dan zie ik vaak toch weer andere woorden.

Genie  met 34/42 woorden en 156 punten.

masatu schreef op 18-08-2025 om 15:02:

Genie met 34/42 woorden en 156 punten.

wow goed, vind m moeilijk vandaag, eergisteren kwam ik aan briljant.

Doe jij ook de Rode Draad? Hetzelfde als verbandle, maar je kunt niet refreshen. dus echt maar 4 kansen

nlies schreef op 18-08-2025 om 15:34:

[..]
Doe jij ook de Rode Draad? Hetzelfde als verbandle, maar je kunt niet refreshen. dus echt maar 4 kansen

Ik heb het wel eens samen met mijn ouders gespeeld als ik bij hen was. Leuk spel! Maar in mijn Volkskrant-app zit het spel niet. Waar speel jij het?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.