Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Poging 6 eerste groen op 652. Via 697, 920 en 999 was poging 20 raak.
20/0

55/1. Ik had op poging 23 nummer 887 en kwam niet meer hoger. Daarom op poging 53 een hint gevraagd, en toen had ik nog naar twee keer puzzelen nodig. 

48/0
Ik begon bij 296, daarna kwam ik vrij snel bij 697 en 843. Toen was het toch even zoeken waar het heen moest, tot ik dacht aan 989, 986 en bingo. 

95/2
Kwam er weer even niet uit. Op een of andere manier lukt het niet om helder te associëren na een werkdag.

133/0

Eerste groen 128 bij poging 4. Poging 15 had ik 976. Pas bij poging 126 erboven met 982. Toen ik 979 bij poging 132 had gevonden, zat ik eindelijk op het goede subspoor en had ik meteen daarna bingo.

Was weer geen succes vandaag. 119/2
Bij poging 10 al 865. Uiteindelijk  via hint 898 kwam ik bij 977. Maar ik  had hint 982 nodig om bij de oplossing  te komen.

Ik ben gestopt, ik had geen zin in weer zo'n soort woord. 

Strijkstok schreef op 03-02-2025 om 15:12:

Ik ben gestopt, ik had geen zin in weer zo'n soort woord.

Terwijl het niet eens in het groen kwam bij de hoofdcategorie van al dit soort woorden. Raar he. Had er ook geen zin meer in. Ga zo nog eens kijken waar ik gebleven was

Opgegeven

met de moed in de schoenen toch maar begonnen. Op poging 22 had ik woord 842 als eerste groene, direct daarna 962. Daarna even wat lagere tot ik bij poging 42 nummmer 987 had en bingo.
43/0.

Butterflywhy schreef op 04-02-2025 om 05:17:

15/0

Hoe dan?😮 het is wéér zo'n rotwoord. Ik zat weer in no time hoog maar zit wederom muurvast. Ook na een hint.

Edit: opgegeven.  

Dit woord had ik zo nooit geraden.  Zelfs de hoge groene woorden geven mijn inziens  totaal géén  aanwijzing richting het eindwoord. Alleen de allerallerhoogste wellicht.   Terugkijkend  naar de lijst: tsja.. ik zie vaak de connectie niet.

Ik heb opgegeven na twee hints, ik had 993, 994 en 995 en raadde het echt niet. En daar had ik geen zin in.

ook opgegeven 

lientje69 schreef op 04-02-2025 om 09:35:

[..]

Hoe dan?😮 het is wéér zo'n rotwoord. Ik zat weer in no time hoog maar zit wederom muurvast. Ook na een hint.

Edit: opgegeven.

Dit woord had ik zo nooit geraden. Zelfs de hoge groene woorden geven mijn inziens totaal géén aanwijzing richting het eindwoord. Alleen de allerallerhoogste wellicht. Terugkijkend naar de lijst: tsja.. ik zie vaak de connectie niet.

Ik had even geen tijd voor een toelichting. Maar het was inderdaad weer zo een woord dus ik deed echt gewoon random wat dingen. Heb geen spoor ofzo gevolgd. Het was gewoon schiet en het is of mis of raak. En in dit geval had ik heel veel geluk. Mijn hoogste groene woord tot dat moment was 993 toen deze onverwacht bingo werd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.