Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Schoondochter schreef op 16-01-2025 om 14:05:

[..]

Ben je er al uit inmiddels?

Nee ben maar ff gestopt. Zie t gewoon   niet. Straks  weer proberen 

lientje69 schreef op 16-01-2025 om 10:38:

Pff. Heb 990, 991, 992 , 997 en 999. En zit helemaal vast. Wil eigenlijk geen hint vragen uit vrees dat ik er daar dan toch ook niet mee kom. Maar jammer. Veel groene en al vrij snel hoog maar nu richting de 80 pogingen en ik ben er nog steeds niet.

Die heb ik ook....

Opgegeven.  Ik kwam er niet uit. Best stom als je bij poging 38 al 990 hebt

40/0

Ik kwam tot 998 en toen heb ik maar eens een rondje Google gedaan. Daardoor kwam ik bij de oplossing. 

Schemerlampje schreef op 16-01-2025 om 15:20:

[..]

Die heb ik ook....

Het bleef zoeken maar toen ik 987 vond, dacht ik ook aan 988 en vond ik ook 998. Daarna vond ik nog wat woorden toen ik ging googelen en één daarvan was bingo.

50/0

Opgegeven.  Kwam  nergens met de hints. Weer zo'n stom woord

125/10

Wat een stomme hints, ik had er denk ik 6 waar ik helemaal niks aan heb gehad. En iedere keer weer niet in het groen. Zelfs met woorden 999, 998, 997, 996 kwam ik er niet uit. Nog 1 keer een gok gewaagd en die was het gelukkig. Maar de hints hebben in eerste instantie niet geholpen.

153/8 
Het ging weer geweldig…

8/0

Ik begon maar n.a.v. de reacties hier met woorden die ik normaal niet standaard gebruik als startwoord. Bij poging 6 had ik mijn eerste groen 709 te pakken. Poging 7 was grijs en toen ik poging 8 in wilde typen dacht ik nog: Het zou wel bijzonder zijn als ik nu bingo heb. En toen was het bingo…..   

Sassenach schreef op 17-01-2025 om 13:25:

8/0

Ik begon maar n.a.v. de reacties hier met woorden die ik normaal niet standaard gebruik als startwoord. Bij poging 6 had ik mijn eerste groen 709 te pakken. Poging 7 was grijs en toen ik poging 8 in wilde typen dacht ik nog: Het zou wel bijzonder zijn als ik nu bingo heb. En toen was het bingo…..

wauw,sassenach wat goed!

Ik had al heel snel een groen woord, 964. Daarna zelfs na drie hints snapte ik er niets van en heb opgegeven.

Sassenach schreef op 17-01-2025 om 13:25:

8/0

Wauw! Heel bijzonder inderdaad!

Schoondochter schreef op 17-01-2025 om 13:41:

wauw,sassenach wat goed!

Ik had al heel snel een groen woord, 964. Daarna zelfs na drie hints snapte ik er niets van en heb opgegeven.

Het zou ook wel bijzonder zijn geweest als je met 964 bij het woord was uitgekomen. 

Poging 7 begonnen op 442. Via 559 uitgekomen bij 982. Maar wat ik daarna ook bedacht, hoger kwam ik niet. Toch maar een hint genomen, 986, en via 994 was het toen raak. Had ik zelf ook kunnen bedenken als ik iets breder had gekeken. 
75/1

Sassenach schreef op 18-01-2025 om 00:00:

[..]

Het zou ook wel bijzonder zijn geweest als je met 964 bij het woord was uitgekomen.

Ik zie de link nog steeds niet... Wel jammer dat je niet meer terug kunt kijken, ik ben nu alweer kwijt wat die hints ook alweer waren.

Vandaag 72/2. Ging aardig toen ik die hints eenmaal had. Maar voor morgen is mijn voornemen weer echt minder hints te vragen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.