Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

47/0

woord 1 was 689. Maar toch heb ik nog lang nodig gehad. 

Ik ook bij poging 1 689, daarna vond ik nog 827 en wat lagere groene. Toen stopte het en een paar hints moeten nemen. Uiteindelijk opgegeven. Niet mijn soort woord vandaag.

46/0
Groen gestart bij woord 710,  bij poging 26, en met veel groene woorden naar de oplossing. 

Weer opgegeven.  Niet mijn  woord

Het viel niet mee: 227/0

Eerste poging meteen groen met 689. Poging 22 had ik 930 en daar ben ik heel lang blijven hangen. Pas bij poging 99 kwam ik er boven met 992. Bij poging 210 kwam ik eindelijk weer verder met 993. Bij poging 226 vond ik 998 en vervolgens bingo.

Ppff al 2 dagen achter elkaar niet gevonden, en nu kwam ik te laat thuis om die van dinsdag af te maken. 

49/0

met maar 1 groen woord, nummer 46. 556 punten. Dit woord hsd veeeeeel eerder gevonden kunnen worden maar ik dacht er niet aan.

32/0

Ik schrok gewoon toen ik het woord had, niks in het groen en dichtstbijzijnde wat ik had was 38.40.

Gister het woord niet geraden. Wel veel hoog in het groen, maar toen even weggelegd en vergeten.
Toen ik het woord vannochtend las was ik verbaasd dat ik die nog niet had geprobeerd. 

6/0. Bij poging 4 vond ik 449 en bij poging 6 bingo. Altijd leuk zo’n onverwachtse bingo maar ook een beetje anticlimax.

40/0. Eerste groen was 789 bij poging 24. Daarna vanalles groen, maar aan dit woord dacht ik even niet. En het ligt nog wel zo voor de hand. 

34/0
Eerste groen bij poging 22

Gisteren opgegeven.
Vandaag was mijn eerste groene woord gelijk raak.
10/0

Schemerlampje schreef op 11-12-2024 om 12:03:

Vandaag was mijn eerste groene woord gelijk raak.

Bij mij ook, maar ik deed er wat langer over:

34/0

Hoogste woord tot dan toe was 33.15. 

wow, ik begin weer bij te komen, 27/0

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.