Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Pittige vandaag. Ik kwam met wat rare gokken tot 989 maar niet verder. 1 hint genomen en toen was ik er. Maar lastige lijst. 
68/1

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

11-04-2023 om 08:16

Ik kreeg een foutmelding toen ik een hint vroeg. Het woord dat op nummer 1 stond was geen geldig woord volgens semantle zelf. Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? 

Oh gek! Nee, had wel weer ergens een woord met vraagtekens ipv een score, misschien is woord 1 ook zo’n woord, zal ns even kijken.

Nee, gek, in de lijst staat een normaal woord (niet een erg behulpzaam woord overigens)

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

11-04-2023 om 08:24

Moosey schreef op 11-04-2023 om 08:21:

Nee, gek, in de lijst staat een normaal woord (niet een erg behulpzaam woord overigens)

Thanks voor het kijken! Ik kreeg diezelfde foutmelding nog een keer en heb maar opgegeven. Kennelijk is het spelletje voor mij stuk vandaag.

Overigens was het wel hetzelfde woord dat inderdaad op nummer 1 staat, maar ik kreeg zo'n rood zinnetje dat het geen geldig woord was.

Poging 3 eerste groen op 295, via 879 kwam ik in poging 26 bij 954. Daarna kwam ik niet hoger. Poging 63 werd een hint (965). Daarmee vond ik 998 en daarna 997. Daarmee raadde ik het goede antwoord.
75/1

Wandelvrouwtje schreef op 11-04-2023 om 08:24:

[..]

Thanks voor het kijken! Ik kreeg diezelfde foutmelding nog een keer en heb maar opgegeven. Kennelijk is het spelletje voor mij stuk vandaag.

Overigens was het wel hetzelfde woord dat inderdaad op nummer 1 staat, maar ik kreeg zo'n rood zinnetje dat het geen geldig woord was.

Soms helpt het een woord opnieuw te typen. Dan pakt hij het om één of andere reden eerst niet. Ik heb wel eens gehad dat ik een rood woord opnieuw typte en dat bleek het antwoord te zijn! Sindsdien typ ik een woord twee keer als het ongeldig is.

Bij mij zijn de oorzaken van 'rode' woorden vaak als ik (per ongeluk) een hoofdletter, spatie of leesteken erin heb zitten. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

11-04-2023 om 10:38

masatu schreef op 11-04-2023 om 10:35:

Bij mij zijn de oorzaken van 'rode' woorden vaak als ik (per ongeluk) een hoofdletter, spatie of leesteken erin heb zitten.

ja, dat herken ik ook wel. Maar nu drukte ik dus op 'hint'  en verscheen bovenin de melding dat een woord niet goed was. Ik had dat woord niet zelf getypt, dat was de hint die semantle zelf gaf.

Opgegeven….

144/0. Vrij snel in het groen met 879. Even later vond ik 944 en daar een tijd op vastgezeten. Uiteindelijk via 989 & 993 naar het te raden woord.

38/1. De hint was 931 en toen was het eenvoudig.

40/1.
Kwam niet zelf in het groen daarom bij poging 31 een hint gevraagd. Daarna was het redelijk eenvoudig.

Poging 13 eerste groen op 629. Poging 16, 19 en 20 ook groen maar lager. Poging 21 was raak. Had ik nog niet verwacht; poging 20 was 102 en die verwacht ik veel hoger bij het woord.
21/0

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

12-04-2023 om 08:27

wat waren jullie snel!

Ik kwam niet in het groen dus vroeg een hint op poging 53. Daarmee kwam ik veel hoger, maar ik liep vast op 988. Dus op poging 88 vroeg ik een hint en kreeg 991 en toen had ik wel bingo.
89/2.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.