Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

39/0
had sneller gekund, maar kan ik nu niet zeggen waarom

33/0

Een gokspelletje vandaag.

22/2  ik was gewoon verbaasd toen ik hem zomaar ineens had...

7/0 dat ging rap zeg..

Toch snap ik de volgorde van de woorden in de woordenlijst niet altijd. Gisteren zat ik al snel op “dier”. Daarna zoogdier en daarna reptiel. De laatste scoorde hoger en daarom in die hoek gezocht. En kwam daarmee op krokodil (998). Maar dan is het uiteindelijke dier toch een zoogdier ( olifant). En ik snap dus niet zo goed, dat in combinatie met olifant het woord reptiel vaker voorkomt dan het woord zoogdier.

71/4 
Zat met poging  14 al op 710 maar kwam uiteindelijk  pas verder toen ik 999 had...

55/2 Met poging 24 op 972 maar daarna toch echt nog twee hints nodig

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-09-2022 om 10:32

73/5 
Ik zat lang vast terwijl ik vrijwel alle woorden in de top 10 al had. Ik kwam niet op het goede woord.  Niet erg makkelijk vandaag. 

Ik zit nu op 996 in 70 pogingen zonder hints. Nu even inspiratieloos voor meer woorden, straks verder proberen.

Schemerlampje schreef op 11-09-2022 om 06:44:

Toch snap ik de volgorde van de woorden in de woordenlijst niet altijd. Gisteren zat ik al snel op “dier”. Daarna zoogdier en daarna reptiel. De laatste scoorde hoger en daarom in die hoek gezocht. En kwam daarmee op krokodil (998). Maar dan is het uiteindelijke dier toch een zoogdier ( olifant). En ik snap dus niet zo goed, dat in combinatie met olifant het woord reptiel vaker voorkomt dan het woord zoogdier.

Dat vond ik gisteren ook! Ik was bijvoorbeeld in de war doordat "insect" vrij hoog stond bij mij. En daarna kwam dan ook nog nog eens die mug..

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-09-2022 om 10:57

masatu schreef op 11-09-2022 om 10:50:

[..]

Dat vond ik gisteren ook! Ik was bijvoorbeeld in de war doordat "insect" vrij hoog stond bij mij. En daarna kwam dan ook nog nog eens die mug..

Van een mug een olifant maken is dan wel weer een uitdrukking 

81/4 geen leuk type woord vind ik

115/0

masatu schreef op 11-09-2022 om 10:48:

Ik zit nu op 996 in 70 pogingen zonder hints. Nu even inspiratieloos voor meer woorden, straks verder proberen.

Uiteindelijk 132/1. Pfff.

48/0
Poging 7 de eerste groene poging op 725. Bij poging 20 was ik aanbeland bij 983. Daar bleef ik een tijdje hangen tot ik op woord 995 kwam in poging 37, daarmee verder associërend kwam ik in poging  48 op het goede woord.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.