Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Leuk en erg goed voor mij, Globle

31/0. Met poging 5 hoog in het groen. Uiteindelijk duurde het toch nog even voordat ik het wist.

40/1
Poging 1 gelijk op 992. Poging 6 op 996 en toen liep ik vast.Uiteindelijk toch maar een hint gevraagd (997) en toen wist ik het.

33/2 Poging 7 op 928 maar daarna had ik die 2 hints nog wel nodig

5de poging was 992, en nu veel groen, maar nog niet de goede

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

06-09-2022 om 11:29

11/0 
Poging 1 was meteen 996. En dat was een toevalstreffer omdat dat onderwerp nu net vandaag op mijn werk speelt.

Moosey schreef op 05-09-2022 om 22:46:

Leuk en erg goed voor mij, Globle

voor mij ook, vond m lastig vandaag

Ik pak er op een gegeven moment echt wel een kaart van het continent in kwestie bij hoor. Denk wel dat m’n topo-kennis in een paar weken sterk verbeterd gaat zijn. 

Moosey schreef op 06-09-2022 om 13:17:

Ik pak er op een gegeven moment echt wel een kaart van het continent in kwestie bij hoor. Denk wel dat m’n topo-kennis in een paar weken sterk verbeterd gaat zijn.

ja, doe ik ook, anders kom ik er helemaal niet.

nlies schreef op 06-09-2022 om 13:25:

[..]

ja, doe ik ook, anders kom ik er helemaal niet.

Is deze er ook in het Nederlands? Geen zin om steeds de Engelse naam van landen op te zoeken.

Schemerlampje schreef op 06-09-2022 om 13:38:

[..]

Is deze er ook in het Nederlands? Geen zin om steeds de Engelse naam van landen op te zoeken.

niet dat ik weet, ik hou maar een vertaalpagina in de buurt

65/0

Ik kwam vanmiddag niet verder dan 996. Nu net maar weer verder gegaan en toen had ik hem meteen. Ik zat eerst veel te moeilijk door te denken.

105/2
Dat was een hele bevalling…

Pffff 91/3, en ik zat al bij poging 3 in het groen. Scoorde ook lekker veel groene woorden maar kwam niet verder dan 970. Een van de hints die ik kreeg was 982 en dat is een idiote nutteloze hint 

99/0

Vanaf poging 21 in het groen. Door maar te blijven associëren kwam ik er uiteindelijk. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.