Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Ik ben nog bezig, maar volgens mij is dit een Franse versie. Als 4e hint kreeg ik 577 en daarmee kwam ik zelf op 803. Maar veel verder gaat mijn Frans niet….

Schemerlampje schreef op 05-08-2022 om 08:16:

Ik ben nog bezig, maar volgens mij is dit een Franse versie. Als 4e hint kreeg ik 577 en daarmee kwam ik zelf op 803. Maar veel verder gaat mijn Frans niet….

Edit: Dit klopt denk ik toch niets, mijn volgende hints zijn geen Frans, zijn helemaal niets….

Schemerlampje schreef op 05-08-2022 om 08:16:

Nope, die had ik ook. Maar dan kom je van de regen in de drup.

Oké deze zijn wel heel raar. Na eerst hier gelezen te hebben heb ik maar gelijk 2 hints genomen en het toen opgegeven

Schemerlampje schreef op 05-08-2022 om 08:22:

[..]

Edit: Dit klopt denk ik toch niets, mijn volgende hints zijn geen Frans, zijn helemaal niets….

Edit 2: Oké, Frans, Duits, Spaans en afkortingen wisselen elkaar af.

Schemerlampje schreef op 05-08-2022 om 08:36:

[..]

Edit 2: Oké, Frans, Duits, Spaans en afkortingen wisselen elkaar af.

Laatste Edit: uiteindelijk maar opgegeven. Dit was in ieder geval geen Nederlandse lijst. Ik vind het al knap van mezelf dat ik meer dan 10 woorden in het groen geraden heb. 😁

Vooral Spaans. Ik neem toch aan dat hij veel woorden uit de lijst normaliter zou afkeuren? Het woord dia zelf niet natuurlijk want dat bestaat toevalligerwijs ook in het Nederlands.

En ja, ik geef het woord nu weg maar daar kan niemand serieus rouwig om zijn.

Door de tips hier ben ik simpele franse woorden gaan raden. Zit inmiddels op 992, ben benieuwd hoever mijn geduld vandaag gaat. 

😆

Oh, jammer ik lees meteen na plaatsen de post van Pixel.

Onmogelijk inderdaad. En waarom het ene Franse woord wel een geldig woord is en het andere niet (en sommige totale onzinwoorden weer wel) is me een raadsel. 

195 pogingen en ontelbare hints
Flauw zeg, meeste groene woorden kan ik niet in verband brengen, ze zeggen me überhaupt niets

Helaas had ik de oplossing al gelezen voordat ik begon... beetje jammer. Deze woorden raken kant nog wal. 

Blijkbaar zijn er wel mensen rouwig om, sorry. Ik had niet verwacht dat iemand de opgave van vandaag serieus zou willen proberen, want hij is onmogelijk.

MRI

MRI

05-08-2022 om 11:25

Pixel schreef op 05-08-2022 om 10:24:

Blijkbaar zijn er wel mensen rouwig om, sorry. Ik had niet verwacht dat iemand de opgave van vandaag serieus zou willen proberen, want hij is onmogelijk.

maar hoe heb jij het dan gevonden Pixel? 

Ik zeg alleen maar tegen mijzelf dat ik toch serieus moet stoppen met het spel

Als je op Opgeven klikt, dan krijg je het antwoord 

En ik gaf het antwoord vandaag niet om iets te verpesten voor anderen maar juist om ze te behoeden voor een nodeloze inspanning.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.