Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

https://semantle.be/
Wie speelt mee?

"In dit spel ga je op zoek naar het geheime woord. Dat doe je door willekeurige woorden, van een onbepaald aantal letters, in te geven. Het spel zal je per ingegeven woord vertellen in welke mate dat woord in semantisch opzicht gelijk is aan het geheime woord. Het spel doet dat door per woord een score tussen 100 en (in theorie) -100 weer te geven. Hoe hoger de score hoe dichter je bij het geheime woord zit. Wanneer je een score van 100 bereikt, heb je het geheime woord gevonden en heb je het spel gewonnen."


Rondstruiner

Rondstruiner

03-05-2022 om 16:09 Topicstarter

Ik zit nu op 974/1000, dus ben best dicht bij!

Ik op 979 en nog een paar daar iets onder.

1 hint en 54 pogingen tot nu toe.

4 hints, 116 pogingen, 958/1000 en ik zit weer heel erg vast. Elk woord dat ik nu verzin zit wel in de top1000, maar ik kom er niet boven.

Wel goede hersentraining dit

Maar hoe gaan we het doen hier? Gaan we dingen delen?

Ik probeer het nu al een paar dagen maar heb geen talent voor dit spel, dus ik ben wel voor elkaar verder helpen.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

03-05-2022 om 16:15

mijn score is: ????
😂 dan weet ik nog niks 

Rondstruiner

Rondstruiner

03-05-2022 om 16:17 Topicstarter

Je kunt wel eerst de hints opmaken, je hebt er twee dacht ik? Voor we gaan delen bedoel ik. 
Misschien moeten we dan delen via pb? Anders krijg je natuurlijk het spoilereffect voor de mensen die nog geen hints willen.

de top 3 bij mij (boven 958) past allemaal bij “zon”. Maar dat zit dan weer ergens op 19.10 very cold.

Rondstruiner schreef op 03-05-2022 om 16:17:

Je kunt wel eerst de hints opmaken, je hebt er twee dacht ik? Voor we gaan delen bedoel ik.
Misschien moeten we dan delen via pb? Anders krijg je natuurlijk het spoilereffect voor de mensen die nog geen hints willen.

Je kunt meer dan 2 hints doen. Ik heb er al 4 gehad 😂

Rondstruiner

Rondstruiner

03-05-2022 om 16:20 Topicstarter

Mug schreef op 03-05-2022 om 16:15:

mijn score is: ????
😂 dan weet ik nog niks

Ja, had ik ook net, dan staat er als je op de ??? drukt:

"Vreemd woord! Dit woord staat niet in de lijst van de "normale" woorden, maar het is wel gelijkaardig! Vermoedelijk is er een verschil in spaties of hoofdletters."

Maar het bijbehorende woord is 'prachtig' zonder spaties of hoofdletters, dat is toch geen vreemd woord?

goed van jullie, ik zit pas op 23, maar nog niet zoveel pogingen

Rondstruiner

Rondstruiner

03-05-2022 om 16:21 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 03-05-2022 om 16:17:

de top 3 bij mij (boven 958) past allemaal bij “zon”. Maar dat zit dan weer ergens op 19.10 very cold.

Mijn hoogste 974 past dan weer niet bij zon.

Rondstruiner

Rondstruiner

03-05-2022 om 16:23 Topicstarter

Lollypopje schreef op 03-05-2022 om 16:19:

[..]

Je kunt meer dan 2 hints doen. Ik heb er al 4 gehad 😂

Oh , is het onbeperkt?

Ik lees dat het woord een onbepaald aantal letters heeft maar als ik woorden invoer zegt ie ongeldig. Oa vuilnisbak en trouwakte werden als onbestaand aangeduid. Ik snap het spelletje dus blijkbaar niet. 

Rondstruiner schreef op 03-05-2022 om 16:23:

[..]

Oh , is het onbeperkt?

Blijkbaar. net hint5 gehad maar ik kom geen hout verder 😂

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.