Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

38/4 vandaag. Kwam met de groenewoorden niet echt verder. Pas hoog in de 900 kreeg ik een ingeving

61/3 ik vond m weer niet makkelijk , bleef lang hangen op 998.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-07-2022 om 10:14

60/7

Dit soort woorden vind ik echt niet leuk. Je kunt het halve woordenboek neerzetten en dan vind hij het nog groen en ondertussen heb je geen idee welke kant het nou op moet gaan. 

72/3 

Met hint begonnen. Vervolgens had ik zoveel woorden in dezelfde strekking. Bij 997 kwam ik niet verder en heb ik maar 2 hints genomen. Bij hint 999 is hij simpel.

Pff , met woord zes zat ik al dik in het groen. Dus ik dacht, dat moet  gaan lukken. Uiteindelijk, na heel, heel veel hints ( denk wel 9 of 10) het woord na 91 pogingen geraden. Net op tijd, bij 100 pogingen geef ik het meestal op.

48/3 vond hem ook lastig

25/0. Ging wel heel erg snel! Woord lag wel in mijn straatje.

43/5.  Moeilijk woord, niet de leukste.

34/2 had m dus snel, maar toch vind ik het een moeilijke hoor. Had een wilde gok gedaan na mijn tweede hint (986). En gelukkig raak.

77/2 vandaag. In ieder geval beter dan gisteren, toen zat ik op 113 ofzo.

13/2 ik kreeg 931 en die moest ik googelen en toen had ik 'm snel.

53/4. Had moeite om in de buurt te komen maar toen vond ik wel de richting. Had eigenlijk wel eerder op het woord kunnen komen achteraf, maar soit. Wel een leuke dit. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

22-07-2022 om 11:04

39/3

Ik kreeg woord 615 als hint. Die moest ik googlen en daardoor zat ik snel bij het uiteindelijke woord. 
Leuk woord vandaag! 

Alleen een beginhint, met 54 had ik hem. Pas bij poging 35 had ik zelf een groen woord.

Ik ben veel beter in die Engelse juniorversie: 18/1 vandaag en vorige dagen ook veel minder pogingen nodig dan de Nederlandse versie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.