Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

50 pogingen 3 hints ik vond hem ook lastig had wel veel woorden in het groen.

1 hint en 48 pogingen. Deze vond ik echt moeilijk en heb ook amper woorden met een hoge score kunnen raden. 

Blegh, 141/4.

43/3 
wilde al opgeven, maar met de gedachte "het zal wel niet"toch een ingeving ingevuld en voila, ik ging van 989 naar 1000

29/2

Viel niet tegen vandaag

Pffff 116/veel

LostJellyfish83

LostJellyfish83

08-07-2022 om 14:17

Opgegeven,  veel te moeilijk! 

116/ 6? Jammer dat je niet kunt zien wat de hints waren. Bij de Engelse versie kun je dat wel zien.
Ik doe altijd eerst de semantle, dan voel ik me vaak wel een beetje dom. Maar dan doe ik daarna alle nerdlegames en de woordle en dan valt het toch nog mee.😁

Krijgt iedereen eigenlijk dezelfde hints? Of hoe werkt dat?

Ja, volgens mij wel. Het begint sowieso altijd met woord 1000 als je nog niks in het groen had gescoord, en volgens mij zijn het verder ook vaste posities. 

Moosey schreef op 08-07-2022 om 15:20:

Ja, volgens mij wel. Het begint sowieso altijd met woord 1000 als je nog niks in het groen had gescoord, en volgens mij zijn het verder ook vaste posities.

Het is in elkgeval altijd hoger dan wat he had, tenzij je 999 al hebt.

ik heb weken niet gespeeld, ineens was de zin er niet meer, vanavond nog eens proberen.

Ik moest er duidelijk weer inkomen, had er moeite mee. Drukte vervolgens per ongeluk op opgeven. Morgen nieuwe kans.

84/veel. Kwam er niet uit. Gelukkig toch nog geraden. 

Schemerlampje schreef op 08-07-2022 om 14:26:

116/ 6? Jammer dat je niet kunt zien wat de hints waren. Bij de Engelse versie kun je dat wel zien.
Ik doe altijd eerst de semantle, dan voel ik me vaak wel een beetje dom. Maar dan doe ik daarna alle nerdlegames en de woordle en dan valt het toch nog mee.😁

zojuist bezig geweest met wordle, 4 woorden tegelijk, viel niet mee (met 8 kan ook, daar ben ik nog maar even niet aan begonnen)

https://wordleplay.com/nl/quordle

https://wordleplay.com/quordle

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.