Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Pixel schreef op 17-06-2022 om 13:26:

SPOILER ALERT

Maar 934 kan toch prima bij het woord? Een voetballer die een 934 mee maakt, maakt een 1000 van de ene club naar de ander. Als de scores inderdaad worden vastgesteld aan de hand van nieuwsberichten, dan zijn die voetbal hints best logisch want er gaan veel berichten over een voetballer die een 1000 maakt - nog meer berichten dan vrouwen in de 1000 denk ik.

Misschien is het handig om afspraken te maken over dit soort spoilers:

Vinden we spoilers/tips ok op de dag zelf, zodat je hier kunt kijken als je er niet uitkomt. En dat je dus weet dat je hier niet moet komen  lezen als je geen tips/spoilers wil.

Of bespreken we dit soort dingen dan een dag later, zodat iedereen hier op dezelfde dag zijn gal kan komen spuwen als het weer eens een keer heel lastig is.  (Dan kun je elkaar onderling via PB tips geven.)

of je zet ze in een doorzichtig lettertype, dan moet je moeite doen om te achterhalen

Moxxie schreef op 17-06-2022 om 13:55:

Ik wil graag nog even een klacht indienen over gisteren. De oplossing was munteenheid, en het woord geld was 'cold' . Vind ik niet kunnen.

Nou inderdaad dat vond ik ook raar. 

Pixel schreef op 17-06-2022 om 13:26:

SPOILER ALERT

Maar 934 kan toch prima bij het woord? Een voetballer die een 934 mee maakt, maakt een 1000 van de ene club naar de ander. Als de scores inderdaad worden vastgesteld aan de hand van nieuwsberichten, dan zijn die voetbal hints best logisch want er gaan veel berichten over een voetballer die een 1000 maakt - nog meer berichten dan vrouwen in de 1000 denk ik.

Haha dankje die was heel duidelijk zelf zonder dat ik 934 heb. 
was er blij mee want zat helemaal vast. 

Ik kwam er niet uit vandaag. Heb het opgegeven. Zat al in de 100 gokken en had al 9 hints gevraagd en nog niks . Hopelijk  is  hij morgen beter te doen

nou zeg, ik had vandaag toch wat raars. Ik had nog niks in het groen, ik vroeg om een hint, en ik krijg meteen het paarse vakje met het woord van de dag.

Edit: of zou ik perongeluk op een "opgeven" knop gedrukt hebben? Ik gebruik dat nooit. Ik wist niet eens dat die er was, ik dacht dat als mensen zeiden dat ze opgaven dat ze dan gewoon stopte. Ik voel me zo'n oen nu haha

Was goed te doen vandaag. Ik had hen in 60 pogingen geen hints. Toen ik eindelijk in het groen zat had ik hem in 13 x

29/0

Na mijn eerste groene woord 786, was ik er na wat associatief doordenken ineens.

47 pogingen 1 hint ik zat lang in de verkeerde hoek en dacht te moeilijk. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-06-2022 om 10:12

24/1, dat viel mee vandaag 

Ik doe tegenwoordig hint 1 na 5 keer zelf proberen. 

29-1

Tien pogingen, 0 hints. Zeven keer niks, toen van 180 naar 860 naar BINGO! 

jullie leggen de lat hoog vandaag, ik voel druk haha

25,1

En trouwens, ik zie nu de opgeven knop en snap niet dat ik me er nooit bewust van was dat ie gewoon langs de Hint knop zat 😂😂

39/2, ging van hint 831 naar Bingo. Was goed te doen hoor.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.