Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Nou ik vond m moeilijk vandaag. 80 pogingen, 3 hints en bleef steken op 999. Met de tip van hier uiteindelijk gevonden. 
Hebben jullie ook wel eens zo n brainwave dat je het zeker weet….je typt het woord in en dan een lage score. Klap in je gezicht is dat.

Ja, hij is best lastig soms. Ik had 55 pogingen  nodig vandaag.  En 3 hints

Overdetop schreef op 16-06-2022 om 18:34:

Nou ik vond m moeilijk vandaag. 80 pogingen, 3 hints en bleef steken op 999. Met de tip van hier uiteindelijk gevonden.
Hebben jullie ook wel eens zo n brainwave dat je het zeker weet….je typt het woord in en dan een lage score. Klap in je gezicht is dat.

Ja inderdaad valt dan echt tegen. 
Mook wel eens andersom dat je een woord invult met het idee dat is het niet maar misschien kom ik iets dichterbij en dan heb je hem ineens 

33,2. Ook sneller een hint genomen dan anders.

Het liep wel lekker, 50 pogingen en een hint, maar ik had wel een paar woorden die 'cold' gaven waar ik echt niks van begrijp. Vooral dat ene simpele woord dat we zo vaak gebruiken, en niet had misstaan op plaats 999.

35,4 ik vond de woordenlijst heel vreemd bij het uiteindelijke woord. Vooral mijn 1e 2 hints zette mij op het verkeerde been... 

Ligt inderdaad vaak ook aan de hints die je krijgt. Bij 697 raakte ik best wel in verwarring. Toch hetwoord gevonden in 50 pogingen en 4 hints.

60 pogingen 1 hint

Alsof ik in het reuzenrad in slaap viel en in de achtbaan wakker werd... was heel aardig  op dreef dacht ik en toen kwam 934 als hint.... uiteindelijk opgeheven. Ik was het zat. Kwam.er niet uit.

27 pogingen, de hint was 979.En toen had ik het goede woord
met woord 11 zat ik al in de 600

Dat ging vlot vandaag bij mij. Rara hoe komt dat... 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

17-06-2022 om 11:15

DiedeltjeDei schreef op 17-06-2022 om 08:02:

Alsof ik in het reuzenrad in slaap viel en in de achtbaan wakker werd... was heel aardig op dreef dacht ik en toen kwam 934 als hint.... uiteindelijk opgeheven. Ik was het zat. Kwam.er niet uit.

Dit vind ik een goede omschrijving 

Ik snapte er niks van en de hints hielpen me geen steek verder. Ik heb het  opgegeven na 75 pogingen en geen idee hoeveel hints. Dit soort woorden vind ik niks aan en doe ik geen moeite meer voor. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

17-06-2022 om 11:16

Moxxie schreef op 17-06-2022 om 11:04:

Dat ging vlot vandaag bij mij. Rara hoe komt dat...

🤣🤣

SPOILER ALERT

Maar 934 kan toch prima bij het woord? Een voetballer die een 934 mee maakt, maakt een 1000 van de ene club naar de ander. Als de scores inderdaad worden vastgesteld aan de hand van nieuwsberichten, dan zijn die voetbal hints best logisch want er gaan veel berichten over een voetballer die een 1000 maakt - nog meer berichten dan vrouwen in de 1000 denk ik.

Ik wil graag nog even een klacht indienen over gisteren. De oplossing was munteenheid, en het woord geld was 'cold' . Vind ik niet kunnen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.