Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Ik heb uiteindelijk vanaf 943 veel hints gevraagd t/m 999, toen had ik hem pas bij poging 215. Zaten tips tussen die er echt niks mee te maken hadden en zelfs een verkeerd gespeld woord. Op deze manier vind ik het spel helemaal niet leuk. 

Dat is ook de reden dat ik ermee ben gestopt, is zo irritant. Speel nu Wordle en Woordle, en af en toe Dordle.

Sassenach schreef op 12-06-2022 om 16:13:

Ik heb uiteindelijk vanaf 943 veel hints gevraagd t/m 999, toen had ik hem pas bij poging 215. Zaten tips tussen die er echt niks mee te maken hadden en zelfs een verkeerd gespeld woord. Op deze manier vind ik het spel helemaal niet leuk.

Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen. Op poging 99 en na meer dan 20 hints heb ik het opgegeven. Idd heel veel hints waar ik helemaal niks mee kon en zelfs nu ik het woord weet nog geen enkel verband zie.

Trouvaille schreef op 12-06-2022 om 17:52:

Dat is ook de reden dat ik ermee ben gestopt, is zo irritant. Speel nu Wordle en Woordle, en af en toe Dordle.

Heb ik ook geprobeerd, maar is heel anders. Ik vind het toch minder leuk dan Semantle. 

Marcador schreef op 12-06-2022 om 18:11:

[..]

Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen. Op poging 99 en na meer dan 20 hints heb ik het opgegeven. Idd heel veel hints waar ik helemaal niks mee kon en zelfs nu ik het woord weet nog geen enkel verband zie.

Dank je. Irritant hè dat je zo op het verkeerde been gezet wordt.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

12-06-2022 om 20:22

71 pogingen,  4 hints. 

Een applaus voor iedereen die het vandaag niet opgegeven heeft

Mug schreef op 12-06-2022 om 20:22:

71 pogingen, 4 hints.

Ik ook zoiets. Zat al met poging 8 in het groen maar ging de verkeerde kant op, pas na een paar hints had ik hem. 

nou 8k kom er gewoon niet op vandaag.... zelfs woord 999 en nog kunt het niet... 92 pogingen inmiddels. Alles lijkt op elkaar en is het toch net niet..  mss andere schrijfwijze? Iemand een tip?

Miraval schreef op 13-06-2022 om 08:00:

nou 8k kom er gewoon niet op vandaag.... zelfs woord 999 en nog kunt het niet... 92 pogingen inmiddels. Alles lijkt op elkaar en is het toch net niet.. mss andere schrijfwijze? Iemand een tip?

Nee moet nog beginnen maar nu ik dit lees heb ik nog even geen zin. Ik kijk na mijn werk wel. 

Gisteren opgegeven, vandaag 63 pogingen, 1 hint. 
Tip: schrijfwijze

LostJellyfish83

LostJellyfish83

13-06-2022 om 08:52

Deze vond ik echt helemaal niet leuk! Opgegeven na 100 pogingen en tig hints die nergens op sloegen    

Miraval schreef op 13-06-2022 om 08:00:

nou 8k kom er gewoon niet op vandaag.... zelfs woord 999 en nog kunt het niet... 92 pogingen inmiddels. Alles lijkt op elkaar en is het toch net niet.. mss andere schrijfwijze? Iemand een tip?

Ik heb precies  hetzelfde 

Ook met schrijfwijze wisselen kom ik er niet. Dan zit ik op 998/1000 terwijl ik met hetzelfde woord 999/1000 al had qua schrijfwijze. Zou dit komen doordat het Belgisch is?

Met 12e poging in het groen op 825. En met poging 35 op 937. Maar daar kwam ik niet verder mee. Na een hint kwam ik tot 991, maar zag het nog steeds niet. Toen nog maar een hint gevraagd. Daarmee kreeg ik woord 993. En toen was het simpel. 64 pogingen 2 hints.

Uiteindelijk maar opgegeven, ik bleef maar hangen op met niet. Het is een  woord dat ik zo niet zo gauw zou gebruiken.  Denk toch dat af en toe de Belgische  taalbarrière  dwars zit

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.