Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

20,1

Zat bij 5 al in de 700 maar was bij 17 nog steeds geen steek verder dus maar een hint gevraagd zodat ik in ieder geval wist in welke hoek ik moest zoeken. Toen had ik 'm zo.

38 pogingen  en een hint
Waarbij  ik echt dacht: huh? Had er niks aan

Ik probeer ook altijd eerst zelf in het groen te komen, na ongeveer 30 mislukte pogingen neem ik dan een hint.

Schemerlampje schreef op 11-06-2022 om 07:25:

Goed begin vandaag. Van de eerste 10 zitten er 8 in de min. 😳

Maar poging 12 in het groen! En nu vast op 996 en al vele groene woorden.

Uiteindelijk toch maar een hint gevraagd. Dat was 997 en toen was het makkelijk.

57 pogingen 1 hint

Ik had pas poging 52 in het groen en zat toen op 950. Daarna zat ik ook vast op 996 en hielp hint 997 me ook meteen naar het goede woord.

In 83 pogingen.

Sassenach schreef op 11-06-2022 om 11:34:

[..]

Ik had pas poging 52 in het groen en zat toen op 950. Daarna zat ik ook vast op 996 en hielp hint 997 me ook meteen naar het goede woord.

In 83 pogingen.

Ik zat op precies dezelfde vast. En heb nu ook een hint genomen. Met 997 is het inderdaad makkelijk maar eigenlijk had het met 996 ook moeten lukken nu ik hem weet is hij best logisch. 

Ik vond hem vandaag moeilijk 73 pogingen 3 hints.

Dan had je het nog snel, hier 116 pogingen en 5? hints. Terwijl ik met mijn zesde poging al behoorlijk in het groen zat.

Ik had ineens een goede gok.

Ik heb het opgegeven. Vond het niet te doen vandaag.

ik had gisteren als tip narcos.  Daar kon ik werkelijk  niks mee. Gelukkig zat ik zelf vrij snel in de goede hoek maar het duurde toch nog even eer ik het had. Eens kijken wat het vandaag doet

Petje af voor iedereen die het lukt vandaag hoor.

Vandaag was erg lastig
Ik zat met 25 pogingen  al heel hoog in het groen maar had 5 hints nodig om uiteindelijk  met 48 pogingen  het woord te raden.

lientje69 schreef op 12-06-2022 om 09:59:

Vandaag was erg lastig
Ik zat met 25 pogingen al heel hoog in het groen maar had 5 hints nodig om uiteindelijk met 48 pogingen het woord te raden.

Knap! Ik heb het vandaag ook opgegeven. 

Ik zit al op poging 151 en blijf hangen op 925.

118 pogingen, 0 hints!

Ik had trouwens voornamelijk (achteraf gezien) woorden in mijn groene lijst staan die te maken hadden met het tegenovergestelde van het woord wat werd gezocht. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.