Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

10-06-2022 om 10:40

53 pogingen, 1 hint.  Viel me niet tegen. 

33 pogingen  en 2 hints.ik blijf erbij dat ik de hints erg vergezocht vind

Pooh-Bear schreef op 10-06-2022 om 08:24:

Gaat weer alle kanten op. Ik ben nu bij 997 en heb naar mijn idee elk woord wat in de buurt komt ingetikt. Maar kom niet verder.
nu naar mijn werk vanmiddag maar weer verder.

Daar zit ik ook. 

En heel vreemd: Ik heb een woord met een score van 38.13 waarbij ik geen groen balkje kreeg, maar vraagtekens.

lientje69 schreef op 10-06-2022 om 10:51:

33 pogingen en 2 hints.ik blijf erbij dat ik de hints erg vergezocht vind

Ik kan er totaal geen chocola van maken. Ik heb twee hints (1 & 250), die dus in het groen zijn, en heb allerlei associaties ingevoerd, die allemaal ‘koud’ zijn. Het zal wel een ‘oh ja’ worden als ik ‘m eenmaal heb maar op dit moment vind ik het een mysterie waar dit naartoe moet.

PS uiteindelijk heb ik ‘m met nog een hint en in 52 pogingen. De derde hint leidde me dus wel in de goede richting. Die eerste twee sloegen inderdaad als een tang op een varken. 

Dubbel
LostJellyfish83

LostJellyfish83

10-06-2022 om 11:20

Mija schreef op 10-06-2022 om 11:05:

[..]

Ik kan er totaal geen chocola van maken. Ik heb twee hints (1 & 250), die dus in het groen zijn, en heb allerlei associaties ingevoerd, die allemaal ‘koud’ zijn. Het zal wel een ‘oh ja’ worden als ik ‘m eenmaal heb maar op dit moment vind ik het een mysterie waar dit naartoe moet.

Aan die 2 woorden heb je helemaal niks inderdaad, die hebben geen enkele connectie met het woord. 

Pooh-Bear schreef op 10-06-2022 om 08:24:

Gaat weer alle kanten op. Ik ben nu bij 997 en heb naar mijn idee elk woord wat in de buurt komt ingetikt. Maar kom niet verder.
nu naar mijn werk vanmiddag maar weer verder.

daar zit ik nu ook, en alles wat ik daarna heb ingevuld komt niet echt in de buurt

Ik heb na 997 nog 2 hints gevraagd, dus zit op 999, maar ik heb nog steeds geen idee…..

Ik kwam er met een synoniem van 988 volgens synoniemen.net En dat is een synoniem van 998. Succes!

Schemerlampje schreef op 10-06-2022 om 14:24:

Ik kwam er met een synoniem van 988 volgens synoniemen.net En dat is een synoniem van 998. Succes!

Dank voor de tip, ik heb hem in 52 pogingen.

Schemerlampje schreef op 10-06-2022 om 14:24:

Pffff ik kwam er echt niet uit, maar dankzij deze hint wel gevonden!

3 hints, 161 pogingen.

Goed begin vandaag. Van de eerste 10 zitten er 8 in de min. 😳

Maar poging 12 in het groen! En nu vast op 996 en al vele groene woorden.

Uiteindelijk toch maar een hint gevraagd. Dat was 997 en toen was het makkelijk.

57 pogingen 1 hint

Het duurde best een tijd voor ik in het groen zat.. maar ondanks dat best prima score voor vandaag. 71 woorden 0 hints.

44 pogingen 1hint. Als bij mijn eerste 20 pogingen geen groen woord zit neem ik altijd een hint.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.