Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-05-2022 om 09:46

27 pogingen en 1 hint. Hij viel wel mee vandaag gelukkig 

135 pogingen, 0 hints. Ik vond hem eigenlijk niet zo makkelijk, de hele 'categorie' aan (groene) woorden was ik gewoon niet opgekomen in eerste instantie.

MRI

MRI

30-05-2022 om 11:14

26 pogingen twee hints.

25 pogingen, 4 hints.

Rondstruiner

Rondstruiner

30-05-2022 om 11:35 Topicstarter

In 32 pogingen zonder hint. Goed te doen vandaag!

23 pogingen zonder hints. Dat verbetert de statistieken even flink!

Deze categorie zit bij mij standaard in de verkennende fase. Dus ik was al bij poging 1 in het groen! Maar evengoed duurde het dus even voor ik ‘m echt had. 

Ysenda schreef op 30-05-2022 om 09:45:

ik had 'm in 40 met 2 hints.
Vond 'm eigenlijk makkelijk, maar de nerdle had ik in 3x dat was ook een fijn begin van de dag.

ik 39 en 2 hints. en de nerdle ook in 3 pogingen

23 pogingen en geen hints. Een goede dag vandaag.

Geen hints, 28 pogingen. Ging lekker vandaag!

Pffff…. 148/4

Met een hint begonnen. Daarna tot 100 pogingen doorgegaan, maar alles cold. Pas bij de vierde hint op 782 ging ik de goede kant op met mijn associaties en had ik hem daarna vrij snel.

20 pogingen geen hint. Ja 16x niet in de buurt kwam ik bij poging 17 in een x op 945 toen had ik hem na nog 2 x raden. 

19 pogingen, geen hints. Beste tot nu toe volgens mij!

beginnen jullie altijd met dezelfde soort woorden, of gewoon wat je op dat moment invalt?

nlies schreef op 30-05-2022 om 17:11:

beginnen jullie altijd met dezelfde soort woorden, of gewoon wat je op dat moment invalt?

Ik heb wel een rijtje woorden dat ik altijd gebruik in het begin, en woord 945 zit daar ook in.

Moxxie schreef op 30-05-2022 om 17:46:

[..]

Ik heb wel een rijtje woorden dat ik altijd gebruik in het begin, en woord 945 zit daar ook in.

Bij mij ook! 945 was vandaag mijn eerste woord! Ik heb gelezen dat de woordenlijst is opgebouwd uit nieuwsmedia en ik heb dus wat woorden die veel in nieuwsberichten voorkomen die ik invoer. Nou ben ik niet zo heel systematisch dus het was ook wel weer toevallig dat 945 vandaag mijn eerste gok was. En het werkt ook zeker niet altijd want ik vind dat het vaak veel te lang duurt voor ik in 'groen' terecht kom. 

Heb jij wel het idee dat het je helpt Moxxie, om systematisch te werk te gaan?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.