Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

ik was het vandaag zo beu dat ik op hints ben blijven klikken tot 998 😂

Ik had vandaag het geluk dat ik bij een laag woord ineens als een  filosoof moest denken en toen ging het rap!

33x, geen hints

LostJellyfish83

LostJellyfish83

28-05-2022 om 08:40

25x , 1 hint
Hij viel wel mee vandaag dus 

Hier ging het ook makkelijk vandaag, direct al in het groen en zonder hints in 22 pogingen geraden.

Vandaag in 51 keer zonder hints.

MRI

MRI

28-05-2022 om 10:38

Brabeau schreef op 27-05-2022 om 21:58:

ik was het vandaag zo beu dat ik op hints ben blijven klikken tot 998 😂

Ik begrijp jou zo. Heb soms ook ineens dat ik het zonde van mijn tijd vind. 

meteen op 604, maar nu alle richtingen al gehad en geen idee meer

nlies schreef op 28-05-2022 om 11:19:

Dat had ik precies hetzelfde tot en met 993. Toen toch maar een hint gevraagd en toen was het simpel. 

nlies schreef op 28-05-2022 om 11:19:

604 moet je wel een eindje omdenken. Ik snap hem wel maar denk niet dat je er met dat woord komt. 

Pooh-Bear schreef op 28-05-2022 om 11:22:

[..]

604 moet je wel een eindje omdenken. Ik snap hem wel maar denk niet dat je er met dat woord komt.

Ja, inderdaad als nlies nog niet verder is, klopt dat. Ik had alle richtingen letterlijker opgevat. 😁

Bij mij ging het vandaag niet zo best. Het aantal hints heb ik maar niet bijgehouden😂

Kun je ook zien hoeveel hints je op een dag gebruikt hebt? Ik zie alleen het totaal van alle pogingen. Bij de Engelse komt er sinds kort een lampje bij de hints te staan.

Marcador schreef op 28-05-2022 om 15:37:

Bij mij ging het vandaag niet zo best. Het aantal hints heb ik maar niet bijgehouden😂

ik ook niet, was echt een vage

Niet te doen vandaag, meer dan 10 hints en 85 pogingen.

Nou, inderdaad! Ik snapte er niks van, tig pogingen en tig hints, maar het is gelukt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.