Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Rondstruiner

Rondstruiner

15-05-2022 om 09:02 Topicstarter

Vandaag in 23 pogingen gevonden.

Oeps dit hoorde hier niet.
Maar het woord had ik in 42 x vandaag

35 keer, dat geeft de burger weer moed. Na de afgelopen dagen dacht ik: waarschijnlijk niet voor mij, dit spel. Maar vandaag vond ik het weer leuk. 

De eerste poging gelijk op 973. Maar daarna toch veel pogingen op “cold”. Uiteindelijk was de 24e poging raak. Zonder hints.

doet de app bij jullie ook raar? Die geeft een vraagteken bij hoever je er vandaan zit. 

MRI

MRI

15-05-2022 om 10:37

In negen pogingen vandaag

39 zonder hints. Ik zat letterlijk en figuurlijk te lang inside the box te denken.

Pixel schreef op 15-05-2022 om 10:53:

39 zonder hints. Ik zat letterlijk en figuurlijk te lang inside the box te denken.

Zat jij in een doos? 

Mija schreef op 15-05-2022 om 11:25:

[..]

Zat jij in een doos?

Box heeft ook andere betekenissen dan doos 

Pixel schreef op 15-05-2022 om 12:27:

[..]

Box heeft ook andere betekenissen dan doos

Nou maak je me helemaal nieuwsgierig! Zat je bij een kind in de box? In een paardenbox? Mijn beelddenkersbrein probeert er uit alle macht iets van te maken dat je letterlijk inside de box zat te denken maar ik kom er gewoon niet uit! Niet beledigend bedoeld hoor! Je prikkelde gewoon mijn fantasie 😂

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-05-2022 om 13:16

in 5 keer. Dit woord gok ik altijd als 1 van de eerste dingen 😂

Mija schreef op 15-05-2022 om 13:09:

[..]

Nou maak je me helemaal nieuwsgierig! Zat je bij een kind in de box? In een paardenbox? Mijn beelddenkersbrein probeert er uit alle macht iets van te maken dat je letterlijk inside de box zat te denken maar ik kom er gewoon niet uit! Niet beledigend bedoeld hoor! Je prikkelde gewoon mijn fantasie 😂

Ik zal hem morgen uitleggen.. kan nu niet zonder de oplossing te spoileren. Ik kan wel al verklappen dat 'letterlijk' op het woord box sloeg en niet op het fysieke ergens zitten. Ik sluit dus niet uit dat het voor jou figuurlijk en figuurlijk blijkt te zijn.

Pooh-Bear schreef op 15-05-2022 om 10:24:

doet de app bij jullie ook raar? Die geeft een vraagteken bij hoever je er vandaan zit.

Ja en geen scores voor 1e, 10e en 1000e woord in beeld. Heeft iemand hem vandaag al opgelost?

Pixel schreef op 15-05-2022 om 17:00:

[..]

Ja en geen scores voor 1e, 10e en 1000e woord in beeld. Heeft iemand hem vandaag al opgelost?

Nee ben nog wel aan het proberen heb een aantal woorden met een hoge percentage maar hij geeft dus niet aan hoe dichtbij ik ben. 

Pixel schreef op 15-05-2022 om 13:45:

[..]

Ik zal hem morgen uitleggen.. kan nu niet zonder de oplossing te spoileren. Ik kan wel al verklappen dat 'letterlijk' op het woord box sloeg en niet op het fysieke ergens zitten. Ik sluit dus niet uit dat het voor jou figuurlijk en figuurlijk blijkt te zijn.

Leuk, ik ben benieuwd 😃

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.