Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Mug schreef op 14-05-2022 om 09:58:

in 20x met 1 hint. Die hint was precies goed, mazzel

Wauw! Ik heb nu bijna de hele top 10, maar weet het nog steeds niet. 😢

Met nog een extra hint kreeg ik 999, en toen was het niet moeilijk meer. Maar ik vind het niet echt logisch vandaag.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-05-2022 om 10:01

Schemerlampje schreef op 14-05-2022 om 09:59:

[..]

Ik ga de lijst eens bekijken. Ik snapte er tot die Lucky hint ook niks van. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-05-2022 om 10:05

ik vond het idd ook niet logisch vandaag. Met zo'n woord kun je ook wel alle kanten op, dat maakt het lastig. 

Schemerlampje schreef op 14-05-2022 om 09:59:

[..]

Met nog een extra hint kreeg ik 999, en toen was het niet moeilijk meer. Maar ik vind het niet echt logisch vandaag.

Same! Ik zie ook de verbanden niet echt met veel andere woorden. Best wel vergezocht grotendeels. 

Schemerlampje schreef op 14-05-2022 om 09:26:

[..]

Dank je! Jij ook, of heb je het al? Ik zit vast op 976.

Nee, ik vind hem zo moeilijk dat ik jullie maar even succes ging wensen

Ik zit ook vast. Had al een aantal groene woorden waarvan ik op zich het verband wel zag maar toen nam ik een hint. Maar die ligt mijlenver van mijn groene woorden heb nu wel weer wat groene woorden die verband met de hint hebben maar kom nu niet meer verder. 

Nou ik heb hem. Na een aantal hints en heel veel gokken. Jemig zeg ik zie met veel groene woorden echt het verband niet met het uiteindelijke woord.
denk dat dit spel te moeilijk voor me is de eerste paar x dat ik het speelde ging het vrij goed 1x zelfs in 5 pogingen maar de laatste 3 dagen gaat het echt moeilijk. 

Die van de app had iK een stuk sneller zat ook veel meer logica in. 

Vandaag was ie wel lastig, vond het verband met de top 10 inderdaad niet erg duidelijk.

Ik heb hem in 112 pogingen zonder hints heb bijna alle top 10 woorden. Vond hem lastig.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

14-05-2022 om 17:43

Met 32 zat ik nog net onder de top 1000. De volgende 7 wel in de goede richting maar nog steeds allemaal buiten de top 1000. En nummer 40 was opeens raak.

Bij de Engelse had ik 4 hints nodig. Toen zat ik op 998 en liep volledig vast. Uiteindelijk nog een hint, en toen was ie makkelijk te gokken. Maar het woord kende ik nog niet, dus had het nooit zonder hints kunnen raden.

ik ga voortaan maar van elk woord wat ik bedenk ook het meervoud, of de werkwoordsvorm invullen dat kan ik weet niet hoeveel punten schelen

Dat is even schrikken, ik had ‘m in drie keer vandaag. Twee keer koud en toen bingo! 

Rondstruiner

Rondstruiner

15-05-2022 om 08:35 Topicstarter

Piratenkoningin schreef op 15-05-2022 om 08:35:

Dat is even schrikken, ik had ‘m in drie keer vandaag. Twee keer koud en toen bingo!

Ik heb er 43 keer overgedaan. Na 4 keer zat ik op 329 en daarmee werd ik wel op het verkeerde been gezet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.