Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Vandaag in 9x zonder hints. Nog nooit zo snel geraden.

MarvelousM schreef op 12-05-2022 om 11:23:

De app kan nu ook in het Nederlands. Ik weet niet of dat dan weer hetzelfde woord is als de Belgische site....

Nee, dat is een ander woord. Ik zit daar al sinds mijn zevende woord op 34, wat op de site 966 zou zijn maar 50 gokken verder nog niks opgeschoten. En geen optie voor hints (toch?).

LostJellyfish83

LostJellyfish83

12-05-2022 om 20:46

kun je bij de NL app geen hint vragen? 

41 en 2 hints. toch vaker denken aan meervouden en dat soort dingen

Pixel schreef op 12-05-2022 om 20:37:

[..]

Nee, dat is een ander woord. Ik zit daar al sinds mijn zevende woord op 34, wat op de site 966 zou zijn maar 50 gokken verder nog niks opgeschoten. En geen optie voor hints (toch?).

Ik zit in de app ook vast. Hints vragen kan ik ook niet vinden heb een aantal woorden met zelfde onderwerp in groen maar kom niet dichterbij. 
die van de website heb ik wel 

Pooh-Bear schreef op 12-05-2022 om 22:23:

[..]

Ik zit in de app ook vast. Hints vragen kan ik ook niet vinden heb een aantal woorden met zelfde onderwerp in groen maar kom niet dichterbij.
die van de website heb ik wel

Ik kom ook niet verder, heb wel woord 4..

Millie91 schreef op 12-05-2022 om 22:27:

[..]

Ik kom ook niet verder, heb wel woord 4..

Ah te vroeg, ik heb hem. Hij is moeilijk..

Millie91 schreef op 12-05-2022 om 22:29:

[..]

Ah te vroeg, ik heb hem. Hij is moeilijk..

Ik heb hem nu ook. Ik zat op een heel ander spoor. Door een paar groene woorden bleef ik daar op doorgaan. Maar was dus iets heel anders. 

ik heb het woord van vrijdag in 34 keer. Vooral geluk eigenlijk

Na 28 pogingen eerste keer in het groen op 299. En bij poging 37 op 531. En nu zit ik vast. Allerlei synoniemen of dingen die hiermee te maken hebben krijgen slechte scores.

Nou hehe, na 88 pogingen en twee hints heb ik het.

bij poging 2 op 622 (en dat was het meervoud van poging 1) nu geen idee na wat probeersels die geen punten halen

De Engelse in 15 pogingen zonder hint! Zo goed is me in het Nederlands nog niet gelukt. 

Ik zit op 106 pogingen en 5 hints en heb werkelijk geen enkel idee.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

13-05-2022 om 13:10

ik heb deze opgegeven,  hij is echt stom! 
De woorden hebben vaak nauwelijks te maken met het uiteindelijke goede woord en onderling zijn ze zo verschillend dat er geen touw aan vast te knopen was. 

Mug schreef op 13-05-2022 om 13:10:

ik heb deze opgegeven, hij is echt stom!
De woorden hebben vaak nauwelijks te maken met het uiteindelijke goede woord en onderling zijn ze zo verschillend dat er geen touw aan vast te knopen was.

Ik snap er echt niks van, heb al zoveel pogingen gedaan.. en ook al een aantal hints want kom echt niet verder.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.