Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

35, geen hint

54 pogingen 1hint

LostJellyfish83

LostJellyfish83

10-05-2022 om 10:18

31 pogingen,  1 hint 

10 pogingen, 1 hint en toen had ik hem ook direct. 

74 pogingen, geen hint

42, geen hints

Zat op een heel bepaald spoor waardoor ik m niet heel snel had, maar eerste keer zonder hints dus ik ben tevreden

De Engelse vond ik moeilijk vandaag!

Ben er aan begonnen maar zat geloof ik zo rond de 60 pogingen met 3 hints en nog echt geen idee van de richting. Die maar weer even dicht geklikt.

19 vandaag, zonder hints. Zo goed gaat het me meestal niet af!

5 zonder hint. Mijn eerste gok was direct 999.. tja misschien helpt het dat ik dat woord zo'n 300x tegen mijn peuter had gezegd in het afgelopen uur 

Jillz hij was voor jou gemaakt 

goede tip   14 pogingen

Vandaag zat ik heel lang vast op woorden 213 en 592.. Uiteindelijk nog 2 hints nodig gehad om tot het juiste woord te komen.

Het is grappig hoe je soms in een bepaalde tunnel raakt qua associaties waardoor je juist niet geholpen bent. Ik scoorde vandaag bij poging 5 al enorm hoog met het woord 'koorts'. Ik ging helemaal de ziek/pijn kant op en scoorde daar onophoudend heel erg hoog mee. Uiteindelijk kwam ik er wel, maar man ging een stuk sneller via de route 'tapijt' 'kussen', 'deken', etc. 

Rondstruiner

Rondstruiner

11-05-2022 om 06:25 Topicstarter

Millie91 schreef op 11-05-2022 om 01:55:

Het is grappig hoe je soms in een bepaalde tunnel raakt qua associaties waardoor je juist niet geholpen bent. Ik scoorde vandaag bij poging 5 al enorm hoog met het woord 'koorts'. Ik ging helemaal de ziek/pijn kant op en scoorde daar onophoudend heel erg hoog mee. Uiteindelijk kwam ik er wel, maar man ging een stuk sneller via de route 'tapijt' 'kussen', 'deken', etc.

Ja, dat had ik ook gisteren. Ik kwam bij verkoudheid, niezen, griep en koorts. Dus het duurde even.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.