Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Beterlaat2021! schreef op 01-09-2026 om 15:28:

Ik ben een paar dagen eruit, op de Veluwe.... Ik had nog een dik fietsknooppunten-boekje en kon hier een fiets lenen. Dus een route uitgestippeld, het zadel hoger gezet en op pad. Kloppen die punten helemaal niet meer, verandert er zoveel in 11 jaar? Boek kan de prullenbak in en ik ben weer bang te verdwalen...

Ik heb ook totaal geen richtinggevoel. Ook nog een paaltjeswandeling gelopen, 3 x valse start > kon het 2e paaltje al niet vinden.....(!) , uiteindelijk is het gelukt. Doodeng.

11 jaar is wel erg lang geleden. Er worden hele wijken in een paar jaar opgezet.

Van te voren routes op de computer uitstippelen en uitprinten is een optie waarbij je redelijk up-to-date bent, bijvoorbeeld met:

https://www.fietsknoop.nl/planner

Die knooppunten boekjes van de Aldi kloppen soms niet meer. Geloof dat de laatste een jaar of 5? oud is. Ligt wel een beetje waar je fietst. Rondom Lage Vuursche klopte er weinig van. Bij Ommen was er niks aan de hand. Nu kan ik wel goed kaart lezen maar als je dat niet kan is het vervelend fietsen. 

Grindelwald schreef op 01-09-2026 om 18:32:

Die knooppunten boekjes van de Aldi kloppen soms niet meer. Geloof dat de laatste een jaar of 5? oud is. Ligt wel een beetje waar je fietst. Rondom Lage Vuursche klopte er weinig van. Bij Ommen was er niks aan de hand. Nu kan ik wel goed kaart lezen maar als je dat niet kan is het vervelend fietsen.

Ik gebruik al jaren Routiq,  gratis app. Is vrijwel foutloos, althans is mijn ervaring.

Grrrrrrrr er zitten vetvlekken in mijn nieuwe broek van het type dat de neiging heeft voorgoed zichtbaar te blijven.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.