Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Een pijnlijke blooper en mopper.
Paard van dochter gaf me een rondleiding... terwijl ik erachteraan sleepte op mijn buik. Liet vrij snel los. Toen stond dat kreng natuurlijk gelijk stil. Stond flink voor schut. Of lag beter gezegd. Toen het beest weer veilig op stal stond, moest ik nog op zoek naar mijn telefoon.  Die was ik kwijt kwam ik achter. Een keer raden waar deze lag. Uiteraard op de plek waar ik op de grond belandde.

Eindscore: zere elleboog , pols en knie. Geeft niks , was mijn goede kant maar joh. Morgen doet zowel links als rechts niks meer.

lientje69 schreef op 15-08-2026 om 20:19:

Een pijnlijke blooper en mopper.
Paard van dochter gaf me een rondleiding... terwijl ik erachteraan sleepte op mijn buik. Liet vrij snel los. Toen stond dat kreng natuurlijk gelijk stil. Stond flink voor schut. Of lag beter gezegd. Toen het beest weer veilig op stal stond, moest ik nog op zoek naar mijn telefoon. Die was ik kwijt kwam ik achter. Een keer raden waar deze lag. Uiteraard op de plek waar ik op de grond belandde.

Eindscore: zere elleboog , pols en knie. Geeft niks , was mijn goede kant maar joh. Morgen doet zowel links als rechts niks meer.

Maar even terzijde: Ben jij echt degene die dat paard moet verzorgen nu? Als ik in jouw toestand zou zijn dan zou ik zorgen dat iemand anders dat deed. 

Bakblik schreef op 15-08-2026 om 20:22:

[..]

Maar even terzijde: Ben jij echt degene die dat paard moet verzorgen nu? Als ik in jouw toestand zou zijn dan zou ik zorgen dat iemand anders dat deed.

Nee man doet het maar ik ben wel mee. Man ging de stal uitmesten en ik dacht ik loop ff een klein  rondje langs de weide, heeft dat beest wat beweging....

lientje69 schreef op 15-08-2026 om 20:24:

[..]

Nee man doet het maar ik ben wel mee. Man ging de stal uitmesten en ik dacht ik loop ff een klein rondje langs de weide, heeft dat beest wat beweging....

Tja......

Wat zal ik daar eens op zeggen.......

Ik zeg maar niks........😜

Bakblik schreef op 15-08-2026 om 20:34:

[..]

Tja......

Wat zal ik daar eens op zeggen.......

Ik zeg maar niks........😜

Doe maar niet nee. Werd al heel hard uitgelachen 🤣 je ziet het voor je.

lientje69 schreef op 15-08-2026 om 20:24:

[..]

Nee man doet het maar ik ben wel mee. Man ging de stal uitmesten en ik dacht ik loop ff een klein rondje langs de weide, heeft dat beest wat beweging....

Bekijk het van de positieve kant: het lieve beest heeft wél beweging gehad! 🐴

Paard dacht bij zichzelf, waarom laat ze los, ik sleep haar net zo lekker!
Ik hoop dat de pijn weer snel overgaat. En als de pijn aan de andere kant dan ook denkt, hè, dat kan natuurlijk ook, pijn kan overgaan, nu ook aan deze kant ook maar eens.

Auwereel schreef op 16-08-2026 om 08:38:

Paard dacht bij zichzelf, waarom laat ze los, ik sleep haar net zo lekker!
Ik hoop dat de pijn weer snel overgaat. En als de pijn aan de andere kant dan ook denkt, hè, dat kan natuurlijk ook, pijn kan overgaan, nu ook aan deze kant ook maar eens.

Schade valt erg mee. Wat beursen en blauwe plekken maar gelukkig niet super veel pijn. Nu kan het ook zo zijn dat ik teveel focus op mijn slechte kant , die doet natuurlijk  standaard erg zeer. Maar prima verder. De schaafwonden en blauwe plekken gaan wel over. Al zal fysio dinsdag wel weer vragen: wat heb je nóu weer gedaan? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.