Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Ik wiste gisteren in plaats van één aflevering alle 9 opgenomen seizoenen van mijn serie😭

lientje69 schreef op 04-08-2026 om 17:23:

Ik wiste gisteren in plaats van één aflevering alle 9 opgenomen seizoenen van mijn serie😭

O wat jammer!

En nog  een mopper: een ongelooflijk complexe situatie met een erfenis  waar niemand  een bal van lijkt te snappen.  Nu in conclaaf met kadaster.  Een keer raden wie weer al het computerwerk zit te doen met haar NAH hoofd

Het zit ook allemaal niet mee he Lientje 

Oh dat is balen! Kun je het ook niet meer op gemist terugkijken?

Herfstappeltaart schreef op 05-08-2026 om 11:34:

[..]

Dat is maximaal tot een week terug…

Wat vreselijk sneu, dat kan echt een beetje pijn doen…maar als het een beetje meezit, zendt de zender het nog wel eens/nog steeds uit, vaak is het namelijk herhaling na herhaling dus je kunt de opdracht om alle afleveringen op te nemen er weer inzetten en dan komen ze na verloop van tijd toch weer tevoorschijn in je opgenomen-menu.

madee schreef op 05-08-2026 om 11:58:

[..]

Wat vreselijk sneu, dat kan echt een beetje pijn doen…maar als het een beetje meezit, zendt de zender het nog wel eens/nog steeds uit, vaak is het namelijk herhaling na herhaling dus je kunt de opdracht om alle afleveringen op te nemen er weer inzetten en dan komen ze na verloop van tijd toch weer tevoorschijn in je opgenomen-menu.

Ja dat is zo!

Herfstappeltaart schreef op 05-08-2026 om 11:34:

[..]

Nee helaas 

Thora schreef op 05-08-2026 om 11:32:

Het zit ook allemaal niet mee he Lientje

Nou ja het is geen groot drama natuurlijk van die series. Alleen gewoon weer heel erg dom.  Maar in domme acties lijk ik tegenwoordig wel te grossieren.

lientje69 schreef op 05-08-2026 om 13:25:

[..]

Nou ja het is geen groot drama natuurlijk van die series. Alleen gewoon weer heel erg dom. Maar in domme acties lijk ik tegenwoordig wel te grossieren.

Och, bedenk eens hoeveel andere leuke dingen je kunt doen in de vrijgekomen tijd

nlies schreef op 05-08-2026 om 14:26:

[..]

Och, bedenk eens hoeveel andere leuke dingen je kunt doen in de vrijgekomen tijd   

Ja als ik daar nu eens de energie voor had 

Maar dat heb ik dus niet door mijn ziekzijn. Vandaar al die afleveringen op de dvd

lientje69 schreef op 05-08-2026 om 16:47:

[..]

Ja als ik daar nu eens de energie voor had

Maar dat heb ik dus niet door mijn ziekzijn. Vandaar al die afleveringen op de dvd

O sorry, dat wist ik niet, dan had ik het niet gezegd

nlies schreef op 07-08-2026 om 01:12:

[..]

O sorry, dat wist ik niet, dan had ik het niet gezegd

Geeft niks hoor. Je kunt niet alles weten. Maar ik breng nogal ( heel ) veel tijd op de bank tussen de 4 muren van mijn huis door. Vandaar het serie kijken dus.

Bij ontbijt net wilde ik kwark in mn bakje doen, dat bakje was ik alleen vergeten en ik kwakte de kwark dus bijna op mn bord..   Ben in  mijn bonusgezin de meest wakkere sochtends , dacht ik maar dat viel blijkbaar tegen  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.