Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

madee schreef op 25-07-2026 om 18:44:

Ik kreeg het cellofaan er nooit goed af, wat een gepriegel dus altijd maandverband gebruikt (ook gedoe, het hele ongesteld zijn is een groot gedoe), maar nu lees ik hoe het wèl handig kan….heel erg mosterd na de maaltijd want ben nu in de overgang en niet zo vaak ongesteld meer. Ik heb wel nu Beppy Wet in huis voor de paar (?) keer die ik misschien nog ongesteld wordt. Scheelt in de nacht met doorlekken, ik verlies nog meer bloed dan vroeger nu ik in de schommelingen zit. Beppy heeft geen touwtje en vormt zich bij mij beter naar mijn lijf.

Maandverband vind ik ook gedoe, sinds een tijdje gebruik ik dat af en toe weer, in de overgang en er is qua (hevigheid van) bloeding geen peil op te te trekken, maar om de een of andere reden krijg ik die dingen niet geplakt, niet op de goede plek. Ik bloed altijd een andere kant op dan ik verwacht 

En cups en dergelijke staan me zo tegen dat ik daar ook geen zin in heb, zo lang hoef ik niet meer, hoop ik tenminste.

Blij om te lezen trouwens dat ik misschien de eerste ben die het cellofaan er maar half afhaalt, maar bepaald niet de eerste of de enige die er 2 tegelijk in heeft gehad  

Anna76 schreef op 25-07-2026 om 21:16:

[..]

Maandverband vind ik ook gedoe, sinds een tijdje gebruik ik dat af en toe weer, in de overgang en er is qua (hevigheid van) bloeding geen peil op te te trekken, maar om de een of andere reden krijg ik die dingen niet geplakt, niet op de goede plek. Ik bloed altijd een andere kant op dan ik verwacht

En cups en dergelijke staan me zo tegen dat ik daar ook geen zin in heb, zo lang hoef ik niet meer, hoop ik tenminste.

Ik vind alles rond menstruatie gedoe en ben blij dat het einde ervan in zicht is. Ik lek ook altijd door, tegenwoordig doe ik ook overdag een nachtverband in, ‘s nachts dus een Beppy Wet tampon plus nachtverband en ik heb ook vaak een tweede onderbroek erover aan…ik kan niet wachten tot ik de laatste menstruatie heb gehad!

Ja, en dan ben je van de menstruatie af, heb je incontinentie.. Heb je nog verband in je onderbroek... 🫨 

Een mopper door een blooper. 
Gisteravond zaten wij nog tot laat in de tuin.  Lantaarntje aan en allebei een puzzelboekje op schoot en sudoku's invullen maar. Leg mijn boekje en pen even op tafel om te gaan opruimen als er een beest om mijn hoofd vliegt (denk een mot was groot) in een reflex pak ik dat boekje en sla als om mij heen. 
Pen vliegt door de lucht en is onvindbaar in het donker. 
Verdorie was ik nou maar in de kelder op zoek gegaan naar zo'n goedkope pen van de action. Dit was een mooie parkerbalpen.
Vanochtend even gezocht en pen gevonden, gebroken bij de schroefdraad. Daar heb ik dus niks meer aan. 😭

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.