Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MMcGonagall schreef op 24-07-2026 om 08:05:

[..]

Er zitten overal al van die vierkante kussens op. Nou ja, ik ben alleen nog maar oriënterend aan het rondkijken. Het is allemaal zo duur!

ik heb een nardi set. de mijne is Zwart, maar ze hebben ook groen, knalgeel, roze/rood etc dus misschien zit daar iets? 

ik heb de bora stoelen, maar ze hebben meerdere modellen

oudmaarnognietkoud schreef op 24-07-2026 om 09:45:

[..]

Deze wok is van Brabantia, was in de aanbieding bij de Vomar. 15 euro.

Welke? Het gewicht scheelt nogal, 0,8 of 1,8 kg.

En geen Vomar in de buurt, nu even uitvinden welke fysieke winkel in de buurt deze verkoopt, want ik wil wel even voelen hoe het in de hand ligt. Als ik 1,8 kg niet van gasfornuis naar de tafel kan transporteren wegens te zwaar ligt straks het eten alsnog op de grond, plus een gat in de plavuizen!

Meesje schreef op 12-01-2026 om 16:59:

Baby wilde niet verschoond worden. Draaien schreeuwen. Poept ze al draaiend tijdens het verschonen. Romper en aankleedkussen vies. Dus snel uitgetrokken en kind even in de blote billen op de vloer terwijl ik een schone romper pak. Roept oudste dat er een drol op het tapijt ligt. Oh nee nee. Snel drol weg halen en in de wc. Terug naar binnen heeft ze gewoon weer op de vloer gepoept en er doorheen gekropen. Overal vegen poep op de vloer en op haar benen en voeten. Zucht, dat wordt een badje.
Dat heeft oudste werkelijk nooit gedaan. Die liet ik wel eens 10 minuutjes in de blote billen kruipem/lopen. Zal ik bij deze voorlopig niet meer doen. Getsie. Misschien dat ze daarom niet verschoont wilde worden? Omdat ze nog even wilde poepen?

De vorige reactie is mijn blooper, vanochtend even liggen forummen in bed en blijkbaar meesje gequote zonder dat ik het doorhad. Zie het nu pas omdat het topic opeens in 'gereageerd' staat en ik dacht hè ik kan me niet herinneren dat ik daar gepost heb 

Ik ben ongesteld. Iedereen die ze ook wel eens gebruikt weet je dat je bij tampons het cellofaan breekt of twist, dan de onderkant eraf, touwtje uittrekken, bovenkant cellofaan eraf en naar binnen met dat ding. Het kan dan blijkbaar ook zonder dat bovenste cellofaan eraf te halen, kom ik net achter. Gelukkig zat het nog op de tampon en is het niet achtergebleven maar knap stom is het wel.

Anna76 schreef op 25-07-2026 om 17:37:

Ik ben ongesteld. Iedereen die ze ook wel eens gebruikt weet je dat je bij tampons het cellofaan breekt of twist, dan de onderkant eraf, touwtje uittrekken, bovenkant cellofaan eraf en naar binnen met dat ding. Het kan dan blijkbaar ook zonder dat bovenste cellofaan eraf te halen, kom ik net achter. Gelukkig zat het nog op de tampon en is het niet achtergebleven maar knap stom is het wel.

Ik haal altijd meteen het hele cellofaan er af: ik heb nog nooit de bovenkant laten zitten, ik zou ook niet weten waarom. Maar blijkbaar ben ik de enige die dat doet? Misschien wel een tip voor je volgende tampon, al denk ik niet dat het weer fout zal gaan 😁.

Wel fijn dat het niet achtergebleven is 😅.

Loulou39 schreef op 25-07-2026 om 17:47:

[..]

Ik haal altijd meteen het hele cellofaan er af: ik heb nog nooit de bovenkant laten zitten, ik zou ook niet weten waarom. Maar blijkbaar ben ik de enige die dat doet? Misschien wel een tip voor je volgende tampon, al denk ik niet dat het weer fout zal gaan 😁.

Wel fijn dat het niet achtergebleven is 😅.

Ik denk dat ik het zo geleerd heb, ik weet het eigenlijk ook niet, maar ik doe het altijd zo. Het is de eerste keer dat het mis gaat in 35 jaar, voor zover ik weet dan 

Anna76 schreef op 25-07-2026 om 18:11:

[..]

Ik denk dat ik het zo geleerd heb, ik weet het eigenlijk ook niet, maar ik doe het altijd zo. Het is de eerste keer dat het mis gaat in 35 jaar, voor zover ik weet dan

Hahahaha, moet heel erg lachen om “voor zover ik weet” 😂.

Gelukkig ging het goed, je wilt niet voor zoiets naar de huisarts 😁.

Ik heb het wel eens gehad met een tampon dat ik me wilde verschonen dus ik trek aan het touwtje en toen kwam er nog een touwtje tevoorschijn. Niks van gemerkt dat ik er 2 in had.

watertoren schreef op 25-07-2026 om 18:37:

Ik heb het wel eens gehad met een tampon dat ik me wilde verschonen dus ik trek aan het touwtje en toen kwam er nog een touwtje tevoorschijn. Niks van gemerkt dat ik er 2 in had.

Ja, dat is me ook wel eens overkomen.

Ik kreeg het cellofaan er nooit goed af, wat een gepriegel dus altijd maandverband gebruikt (ook gedoe, het hele ongesteld zijn is een groot gedoe), maar nu lees ik hoe het wèl handig kan….heel erg mosterd na de maaltijd want ben nu in de overgang en niet zo vaak ongesteld meer. Ik heb wel nu Beppy Wet in huis voor de paar (?) keer die ik misschien nog ongesteld wordt. Scheelt in de nacht met doorlekken, ik verlies nog meer bloed dan vroeger nu ik in de schommelingen zit. Beppy heeft geen touwtje en vormt zich bij mij beter naar mijn lijf.

Ik heb ook weleens met twee tampons tegelijk in gelopen

OT; mijn rechteroor zit nou al twee dagen dicht..

Anna76 schreef op 25-07-2026 om 18:44:

[..]

Ja, dat is me ook wel eens overkomen.

Mij ook.

Grindelwald schreef op 25-07-2026 om 20:08:

[..]

Mij ook.

Hier nog nooit gelukkig , en dat hou ik ook graag zo. Ben bang dat ik het dan helemaal naar binnen zou duwen en er nooit meer bij kan 😅

Loulou39 schreef op 25-07-2026 om 20:18:

[..]

Hier nog nooit gelukkig , en dat hou ik ook graag zo. Ben bang dat ik het dan helemaal naar binnen zou duwen en er nooit meer bij kan 😅

Sindsdien let ik heel goed op 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.