Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Bellebelle
06-05-2026 om 11:25
Na het zwemmen wilde ik weer in mijn auto stappen, maar die ging niet open. Eerst dacht ik dat de sleutel stuk was, toen dacht ik dat de sleutel misschien per ongeluk ergens had laten liggen. Ik was al aan het balen dat ik door de regen weer terug moest lopen naar het zwembad om die sleutel te gaan zoeken. Toch maar even naar het nummerbord gekeken. Tja, er stond een identieke auto naast de mijne en ik stond dus bij de verkeerde auto.
nlies
06-05-2026 om 11:31
Bellebelle schreef op 06-05-2026 om 11:25:
Na het zwemmen wilde ik weer in mijn auto stappen, maar die ging niet open. Eerst dacht ik dat de sleutel stuk was, toen dacht ik dat de sleutel misschien per ongeluk ergens had laten liggen. Ik was al aan het balen dat ik door de regen weer terug moest lopen naar het zwembad om die sleutel te gaan zoeken. Toch maar even naar het nummerbord gekeken. Tja, er stond een identieke auto naast de mijne en ik stond dus bij de verkeerde auto.
Och dan kan ik je een nog ergere autoblooper vertellen, van de buurjongen dus, maar leuk voor mij. Jaren geleden hadden de buren en ik precies dezelfde auto met zelfde kleur. Op een ochtend, toen het gesneeuwd had, stap ik met mijn slaperig hoofd in mijn auto en rijd weg, zonder dat het doordrong waarom er geen sneeuw op de auto lag. Bleek dat buurjongen met zijn nog slaperige hoofd al heel mijn auto sneeuwvrij had gemaakt voordat hij er achter kwam dat hun auto enkele parkeerplekken verder stond
Bellebelle
06-05-2026 om 11:40
nlies schreef op 06-05-2026 om 11:31:
[..]
Och dan kan ik je een nog ergere autoblooper vertellen, van de buurjongen dus, maar leuk voor mij. Jaren geleden hadden de buren en ik precies dezelfde auto met zelfde kleur. Op een ochtend, toen het gesneeuwd had, stap ik met mijn slaperig hoofd in mijn auto en rijd weg, zonder dat het doordrong waarom er geen sneeuw op de auto lag. Bleek dat buurjongen met zijn nog slaperige hoofd al heel mijn auto sneeuwvrij had gemaakt voordat hij er achter kwam dat hun auto enkele parkeerplekken verder stond
Dat is ook een mooie inderdaad. 😄
lientje69
06-05-2026 om 12:02
Mijn moeder is ooit op de parkeerplaats van de winkel bij een vreemde man ingestapt. Mijn vader zat in de auto te wachten. En deze man blijkbaar ook in een auto met dezelfde kleur. ( mijn moeder had weinig verstand van auto's, als je vroeg wat voor auto ze hadden was het antwoord: een groene)