Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Na het zwemmen wilde ik weer in mijn auto stappen, maar die ging niet open. Eerst dacht ik dat de sleutel stuk was, toen dacht ik dat de sleutel misschien per ongeluk ergens had laten liggen. Ik was al aan het balen dat ik door de regen weer terug moest lopen naar het zwembad om die sleutel te gaan zoeken. Toch maar even naar het nummerbord gekeken. Tja, er stond een identieke auto naast de mijne en ik stond dus bij de verkeerde auto.

Bellebelle schreef op 06-05-2026 om 11:25:

Na het zwemmen wilde ik weer in mijn auto stappen, maar die ging niet open. Eerst dacht ik dat de sleutel stuk was, toen dacht ik dat de sleutel misschien per ongeluk ergens had laten liggen. Ik was al aan het balen dat ik door de regen weer terug moest lopen naar het zwembad om die sleutel te gaan zoeken. Toch maar even naar het nummerbord gekeken. Tja, er stond een identieke auto naast de mijne en ik stond dus bij de verkeerde auto.

Och dan kan ik je een nog ergere autoblooper vertellen, van de buurjongen dus, maar leuk voor mij. Jaren geleden hadden de buren en ik precies dezelfde auto met zelfde kleur. Op een ochtend, toen het gesneeuwd had, stap ik met mijn slaperig hoofd in mijn auto en rijd weg, zonder dat het doordrong waarom er geen sneeuw op de auto lag. Bleek dat buurjongen met zijn nog slaperige hoofd al heel mijn auto sneeuwvrij had gemaakt voordat hij er achter kwam dat hun auto enkele parkeerplekken verder stond

nlies schreef op 06-05-2026 om 11:31:

[..]

Och dan kan ik je een nog ergere autoblooper vertellen, van de buurjongen dus, maar leuk voor mij. Jaren geleden hadden de buren en ik precies dezelfde auto met zelfde kleur. Op een ochtend, toen het gesneeuwd had, stap ik met mijn slaperig hoofd in mijn auto en rijd weg, zonder dat het doordrong waarom er geen sneeuw op de auto lag. Bleek dat buurjongen met zijn nog slaperige hoofd al heel mijn auto sneeuwvrij had gemaakt voordat hij er achter kwam dat hun auto enkele parkeerplekken verder stond

Dat is ook een mooie inderdaad. 😄

Mijn moeder is ooit op de parkeerplaats van de winkel bij een vreemde man ingestapt.  Mijn vader zat in de auto te wachten. En deze man blijkbaar ook in een auto met dezelfde kleur. ( mijn moeder had weinig verstand van auto's, als je vroeg wat voor auto ze hadden was het antwoord: een groene)

Lientje, ik lig helemaal dubbel van de slappe lach.. 😂🤣 

lientje69 schreef op 06-05-2026 om 12:02:

Mijn moeder is ooit op de parkeerplaats van de winkel bij een vreemde man ingestapt. Mijn vader zat in de auto te wachten. En deze man blijkbaar ook in een auto met dezelfde kleur. ( mijn moeder had weinig verstand van auto's, als je vroeg wat voor auto ze hadden was het antwoord: een groene)

🤣🤣🤣🤣🤣

Of op de camping in de verkeerde tent stappen en erachter komen dat je naast een heel andere man bent gaan liggen…natuurlijk bij een vriendin gebeurd hè, en niet bij mij 🤭

Haha fijn dat ik jullie liet lachen. We pesten mijn moeder er soms nog mee .

Nou ik had afgelopen nacht zo'n domme en beschamende blooper dat ik hem hier niet eens op durf te schrijven .
NAH is een bitch. 

lientje69 schreef op 08-05-2026 om 11:21:

Nou ik had afgelopen nacht zo'n domme en beschamende blooper dat ik hem hier niet eens op durf te schrijven .
NAH is een bitch.

Nou ben ik meteen heel erg nieuwsgierig! 😂

(Helemaal eens met je laatste zin!)

Loulou39 schreef op 08-05-2026 om 11:25:

[..]

Nou ben ik meteen heel erg nieuwsgierig! 😂

(Helemaal eens met je laatste zin!)

Snap ik. Maar schaam me er eigenlijk  voor. Nou ja . Misschien  zien jullie  er de humor van in?

Ik kan niet zo goed meer in de nacht steeds de trap op en af naar de wc. Dus heb ik op mijn relatief jonge leeftijd  al zo'n echte oude van dagen postoel.  Daar heb ik van die carebags in , dat is een soort vuilniszak met een absorberend vel dat alles opzuigen en geurloos maakt.  Gisteren kwam mijn zus schoonmaken  en zo'n open lege emmer in een stoel vond ik wat raar staan dus netjes deksel erop gedaan.   Maar daar nooit meer aan gedacht.... Vannacht dacht ik wel wat klettert het raar... maar verder niet nadenken uiteraard want ja mijn hersenen zijn niet best maar half slapend helemaal niet.  Afijn. Vanmorgen zag ik wat er mis was gegaan. En ik heb tapijt in de slaapkamer  

Schaam me echt dood. Zo dom weer!

lientje69 schreef op 08-05-2026 om 11:33:

[..]

Snap ik. Maar schaam me er eigenlijk voor. Nou ja . Misschien zien jullie er de humor van in?

Ik kan niet zo goed meer in de nacht steeds de trap op en af naar de wc. Dus heb ik op mijn relatief jonge leeftijd al zo'n echte oude van dagen postoel. Daar heb ik van die carebags in , dat is een soort vuilniszak met een absorberend vel dat alles opzuigen en geurloos maakt. Gisteren kwam mijn zus schoonmaken en zo'n open lege emmer in een stoel vond ik wat raar staan dus netjes deksel erop gedaan. Maar daar nooit meer aan gedacht.... Vannacht dacht ik wel wat klettert het raar... maar verder niet nadenken uiteraard want ja mijn hersenen zijn niet best maar half slapend helemaal niet. Afijn. Vanmorgen zag ik wat er mis was gegaan. En ik heb tapijt in de slaapkamer

Oh nee!!! 😱

Maar ik kan je geruststellen: dat heb ik jaren geleden ook een keer gedaan. Ik was bij mensen op hun zeilboot en moest naar de wc. Op toiletten van anderen “hang” ik vaak boven de pot als ik moet plassen ipv dat ik ga zitten, maar ik had in dit geval niet gezien dat de wc deksel dicht was 😂. 

Hopelijk is het tapijt in je slaapkamer makkelijk te reinigen 🤞🏼.

lientje69 schreef op 08-05-2026 om 11:21:

NAH is een bitch.

I know 

lientje69 schreef op 08-05-2026 om 11:33:

[..]

Snap ik. Maar schaam me er eigenlijk voor. Nou ja . Misschien zien jullie er de humor van in?

Ik kan niet zo goed meer in de nacht steeds de trap op en af naar de wc. Dus heb ik op mijn relatief jonge leeftijd al zo'n echte oude van dagen postoel. Daar heb ik van die carebags in , dat is een soort vuilniszak met een absorberend vel dat alles opzuigen en geurloos maakt. Gisteren kwam mijn zus schoonmaken en zo'n open lege emmer in een stoel vond ik wat raar staan dus netjes deksel erop gedaan. Maar daar nooit meer aan gedacht.... Vannacht dacht ik wel wat klettert het raar... maar verder niet nadenken uiteraard want ja mijn hersenen zijn niet best maar half slapend helemaal niet. Afijn. Vanmorgen zag ik wat er mis was gegaan. En ik heb tapijt in de slaapkamer

Dat is niet dom Lientje, dat is NAH. Daardoor ben je niet altijd even scherp en geconcentreerd en in de nacht zijn zelfs mensen zonder NAH ook niet de scherpsten. Het is gewoon pech en balen dat dit is gebeurd. Hopelijk krijg je het weer schoon. Wees alsjeblieft niet zo streng voor jezelf. Wees je eigen beste vriendin!

madee schreef op 08-05-2026 om 12:18:

[..]

Dat is niet dom Lientje, dat is NAH. Daardoor ben je niet altijd even scherp en geconcentreerd en in de nacht zijn zelfs mensen zonder NAH ook niet de scherpsten. Het is gewoon pech en balen dat dit is gebeurd. Hopelijk krijg je het weer schoon. Wees alsjeblieft niet zo streng voor jezelf. Wees je eigen beste vriendin!

Dit! Kan gebeuren. Ik heb ook NAH trouwens.. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.