Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
lientje69
29-04-2026 om 13:59
Auwereel schreef op 29-04-2026 om 13:27:
[..]
Mannen zijn ook niet technisch, Lientje
Nou dat is hij eigenlijk dus wel..
Al het auto onderhoud, nieuwe elektra in huis inclusief draad trekken en aansluiten, waterleiding omleggen , noem maar op, alles kan hij. Maar een wasdroger aanzetten blijkt hogere wiskunde te zijn
lientje69
29-04-2026 om 14:02
Bakblik schreef op 29-04-2026 om 13:58:
[..]
Ja maar Lientje69, het is een man! Die moet je heel precies vertellen wat je verwacht, daarbij gebruik makend van de juiste terminologie. Jij zegt de AANknop maar daar staat START op!
Nogal logisch dat hij hem niet kon vinden!
Ik ging vorig jaar eens sporten en vroeg aan man of hij de handdoeken buiten kon hangen als de wasmachine klaar was. Programma moest nog 10 minuten. Kwam ik 80 minuten later thuis en wat denk je?
Handdoeken hingen keurig aan de lijn, maar vanaf de tuindeur gezien was het wel weinig wat er aan de lijnen hing. Toen ik binnen was kreeg ik de vraag wat er met de rest van de was moest. Theedoeken en vaatdoekjes lagen nog in de wasmand. Toen ik een beetje kattig vroeg: Wat denk je? Kreeg ik als antwoord dat ik alleen gezegd had dat de handdoeken opgehangen moesten worden.
![]()
Ja inderdaad. Dat was het probleem. Had startknop moeten zeggen. Hij zei ja maar die heb ik ingedrukt maar hij deed het niet! Jaja... nog een keer naar boven nadat ik dus gezegd had : de knop rechts waar start op staat , ligt wat verzonken in het paneel, deed hij het wonder boven wonder opeens wél.
Anna76
29-04-2026 om 15:15
Pfff, ja, die technische ontechnische kerels! Wij hadden laatst stroomstoring, er was kortsluiting geweest en we hadden het probleem al gereduceerd tot een bepaalde groep, we moesten alleen nog uitvinden welke stekker het probleem dan was. Gaat ie stekkers in andere groepen eruit trekken. Ja, hallo, als die lamp gewoon brand is dat stopcontact niet het probleem, dan hoef je die andere stekker daar er ook niet uit te trekken hè?!
MissHolmes
29-04-2026 om 15:36
Bakblik schreef op 29-04-2026 om 13:58:
[..]
Ja maar Lientje69, het is een man! Die moet je heel precies vertellen wat je verwacht, daarbij gebruik makend van de juiste terminologie. Jij zegt de AANknop maar daar staat START op!
Nogal logisch dat hij hem niet kon vinden!
Ik ging vorig jaar eens sporten en vroeg aan man of hij de handdoeken buiten kon hangen als de wasmachine klaar was. Programma moest nog 10 minuten. Kwam ik 80 minuten later thuis en wat denk je?
Handdoeken hingen keurig aan de lijn, maar vanaf de tuindeur gezien was het wel weinig wat er aan de lijnen hing. Toen ik binnen was kreeg ik de vraag wat er met de rest van de was moest. Theedoeken en vaatdoekjes lagen nog in de wasmand. Toen ik een beetje kattig vroeg: Wat denk je? Kreeg ik als antwoord dat ik alleen gezegd had dat de handdoeken opgehangen moesten worden.
![]()
Dit is echt hoor, mannen hebben echt andere maatstaven dan vrouwen.. Vriend is ook een viespeuk 1e klas.. wonen nog niet samen (nog niet erg lang samen, 7,5 maand) dus niet zoveel last van..
Maar goed ik snap weer geen reet van kabels, snoeren e.a. electrische dingen dus we vullen elkaar wel aan..
Bellebelle
30-04-2026 om 19:51
We aten vanavond friet met mayonaise. Eerst maakt mijn man een grote mayonaise vlek rondom zijn gulp; daarna ik ter hoogte van mijn tepel. De puber zat tegenover ons en keek ons bedenkelijk aan.
lientje69
30-04-2026 om 20:01
Bellebelle schreef op 30-04-2026 om 19:51:
We aten vanavond friet met mayonaise. Eerst maakt mijn man een grote mayonaise vlek rondom zijn gulp; daarna ik ter hoogte van mijn tepel. De puber zat tegenover ons en keek ons bedenkelijk aan.
lientje69
30-04-2026 om 20:06
Ik had mijn dochters waterfles meegenomen die ze vergeten was bij de rouwkamer en geappt: de fles staat hier op de kast. Appt ze later: waarom??? Maar ik reageerde niet , had het niet gelezen nl. Dus belt ze later : mam , wat staat mijn fles buiten op de weg???? Ik : de weg? Op de kast! Nou dat heb je niet geappt hoor. Ik teruglezen.... ahum
Mijn hoofd is zó van slag na mijn hersenbloedingen....
Ze kon er gelukkig wel om lachen.
MissHolmes
30-04-2026 om 22:39
Bellebelle schreef op 30-04-2026 om 19:51:
Ik weet echt niet wat ik heb deze week maar heb vanavond ook nog even keihard een paar tenen gestoten.. Er blijft niks meer van me over joh..
lientje69
01-05-2026 om 02:21
Lees nu mijn stukje weer terug. Wat moet waarom zijn. Gaat weer lekker
SuzyQFive
01-05-2026 om 19:47
Ik had maandag een blunder, bedacht het mij vanmiddag op de fiets weer en dacht: straks even hier posten.
Dus ik kom hier en kan met geen mogelijkheid meer bedenken wat het nou was 🤣🤣🤣
Bellebelle
01-05-2026 om 19:49
SuzyQFive schreef op 01-05-2026 om 19:47:
Ik had maandag een blunder, bedacht het mij vanmiddag op de fiets weer en dacht: straks even hier posten.
Dus ik kom hier en kan met geen mogelijkheid meer bedenken wat het nou was 🤣🤣🤣
😂