Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
MissHolmes
26-04-2026 om 19:47
Anna76 schreef op 26-04-2026 om 18:27:
[..]
Een Dolce Gusto zonder kopje eronder is ook geen goed idee, kan ik je vertellen
Heb ik op mn oude werk een x gehad, ik was een pot koffie aan het zetten, althans dat was de bedoeling maar ik was vergeten er een kan onder te zetten want ik was even met iemand aan het praten. (En die s*fk*t zei het, dat de koffie liep zonder kan maar het kwam niet in haar op om meteen even een kan, die ernaast stond er zelf even onder te zetten...
)
kerst
26-04-2026 om 21:45
Niks in mijn huishouden is veilig voor mijn twee katten.
Gisteren had ik een natte plastic handschoen hoog opgehangen om uit te lekken. Vanmorgen vond ik hem gescheurd terug op de vloer ![]()
MissHolmes
26-04-2026 om 22:45
kerst schreef op 26-04-2026 om 21:45:
Niks in mijn huishouden is veilig voor mijn twee katten.
Gisteren had ik een natte plastic handschoen hoog opgehangen om uit te lekken. Vanmorgen vond ik hem gescheurd terug op de vloer
Ik had een x met nichtje een grote puzzel gemaakt, niet aan mn katten; 2 dames niet meer erg jong., gedacht. We waren al super cer gekomen, nichtje was inmiddels weg en ik ging naar bed met het idee ik maak hem morgen wel af. Volgende ochtend was er nog weinig over van die puzzel
Ik ben de stad ontvlucht voor het koningsgeweld, ben tot dinsdag bij vriend. Van alles in mn toilettas gesmeten, behalve, juist ja
. Terwijl ik dat kreng expres nog in de oplader had gedaan
MissHolmes
27-04-2026 om 15:55
Op de kleedjesmarkt vanmiddag echt enorm op mn snufferd gegaan
.. (terwijl ik die ochtend tegen iedereen nog had gezegd dat ze zich rustig moesten houden aangezien mijn broer in de plaats waar we waren op de ambu werkt
)
Loulou39
27-04-2026 om 16:49
MissHolmes schreef op 27-04-2026 om 15:55:
Op de kleedjesmarkt vanmiddag echt enorm op mn snufferd gegaan
.. (terwijl ik die ochtend tegen iedereen nog had gezegd dat ze zich rustig moesten houden aangezien mijn broer in de plaats waar we waren op de ambu werkt
)
Oh nee! Gaat het goed? 😅
lientje69
27-04-2026 om 17:02
Loulou39 schreef op 27-04-2026 om 16:49:
[..]
Oh nee! Gaat het goed? 😅
Ze kann er nog om lachen dus ik denk zomaar van wel.
Ik mopper even: heb het zó vreselijk koud vandaag.
Loulou39
27-04-2026 om 17:07
lientje69 schreef op 27-04-2026 om 17:02:
[..]
Ze kann er nog om lachen dus ik denk zomaar van wel.
![]()
Ik mopper even: heb het zó vreselijk koud vandaag.
😁
Balen, ik vind het in de schaduw en met de wolken ook best koud vandaag zonder jas. Is lekker thuis met trui of dekentje een optie?
lientje69
27-04-2026 om 20:00
Loulou39 schreef op 27-04-2026 om 17:07:
[..]
😁
Balen, ik vind het in de schaduw en met de wolken ook best koud vandaag zonder jas. Is lekker thuis met trui of dekentje een optie?
Trui , vest, deken, check. Ben nauwelijks buiten geweest.
Ik ben erg kouwelijk sinds mijn hersenbloedingen. Iets in mijn temperatuur regulatie in mijn hoofd is stuk ofzo.
Auwereel
27-04-2026 om 20:13
Vervelend Lientje!
Vandaag was een dag dat ik niet wist wat ik aan moest doen, ik heb al 3x gewisseld wat ik aan heb, dikke kleding, dunne kleding, wat dikker. En straks ga ik weer daar stap 1, de dikste kleding van vandaag want ik heb het koud.
Bij de wandeling vanmiddag ook buff over m'n oren, buff weer af, weer op, enz. Afhankelijk hoe ik liep ten opzichte van de wind.
MissHolmes
27-04-2026 om 22:19
Loulou39 schreef op 27-04-2026 om 16:49:
[..]
Oh nee! Gaat het goed? 😅
Ja hoor! Op dat moment was het niet zo grappig want ik schrok en viel vrij hard maar behalve mn knie en handen viel het mee en er kwamen best veel mensen naar me toe die me wilden helpen, zo lief! (Vriend had het niet zien gebeuren maar die kwam ook naar me toe uiteraard toen hij me zag liggen)
Ik vind het achteraf vooral grappig dat ik s'ochtends roep dat iedereen geen gekke dingen moet doen en vervolgens ga ik zelf op mn muil..
Lichtbron
28-04-2026 om 09:03
Miss Holmes, dit doet me denken aan mijn dochter.. We liepen met zijn tweeën door de stad. Zegt ze tegen mij "zorg dat je niet valt, hé mam"
Een keer raden wie er er twee seconden later op de grond lag..
Juist, mijn dochter. Nadat ik haar opgeraapt had hebben we alletwee de hele dag nog de slappe lach gehad... 😂
lientje69
29-04-2026 om 13:07
Man moet meer in huis doen sinds ik ziek ben. De wasmachine was klaar en hij biedt aan: zal ik het even in de droger overgooien? Dan hoef je niet de trap op en kost het geen energie. Dus ik zeg graag, ronde draaiknop op 3 uur 5 en dan aan indrukken. Komt hij naar beneden: ik kan de knop niet vinden om hem aan te zetten.. uhm... nou wat dacht je van die knop waar start op staat
?
Auwereel
29-04-2026 om 13:27
lientje69 schreef op 29-04-2026 om 13:07:
Man moet meer in huis doen sinds ik ziek ben. De wasmachine was klaar en hij biedt aan: zal ik het even in de droger overgooien? Dan hoef je niet de trap op en kost het geen energie. Dus ik zeg graag, ronde draaiknop op 3 uur 5 en dan aan indrukken. Komt hij naar beneden: ik kan de knop niet vinden om hem aan te zetten.. uhm... nou wat dacht je van die knop waar start op staat
?
Mannen zijn ook niet technisch, Lientje
MissHolmes
29-04-2026 om 13:57
Gister ook nog ff 2 treden (gelukkig niet hele trap) van de trqp gegleden, ik had mn handen vol. Nu pijnlijke bult op arm en knie blauw ivm val koningsdag 🙄. Ik hoop dat ik deze week nog overleef 😄...
Bakblik
29-04-2026 om 13:58
lientje69 schreef op 29-04-2026 om 13:07:
?
Ja maar Lientje69, het is een man! Die moet je heel precies vertellen wat je verwacht, daarbij gebruik makend van de juiste terminologie. Jij zegt de AANknop maar daar staat START op!
Nogal logisch dat hij hem niet kon vinden!
Ik ging vorig jaar eens sporten en vroeg aan man of hij de handdoeken buiten kon hangen als de wasmachine klaar was. Programma moest nog 10 minuten. Kwam ik 80 minuten later thuis en wat denk je?
Handdoeken hingen keurig aan de lijn, maar vanaf de tuindeur gezien was het wel weinig wat er aan de lijnen hing. Toen ik binnen was kreeg ik de vraag wat er met de rest van de was moest. Theedoeken en vaatdoekjes lagen nog in de wasmand. Toen ik een beetje kattig vroeg: Wat denk je? Kreeg ik als antwoord dat ik alleen gezegd had dat de handdoeken opgehangen moesten worden.