Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Net aardappels grof geraspt en de knokkel van mijn duim. Dat doet verdorie zeer  Bloedverdunners dus gelijk een bloedbad. 
En wat heb je nu geleerd Mw. Strelizia? Dat laatste piepkleine stukje aardappel hoeft echt niet op. Dat mag je gewoon weggooien. 

Nja, brand is erger zou mijn pa zaliger zeggen. 

Auw Oudmaarnognietkoud! En was het bloedbad ook op de aardappels zelf?

In plaats van weggooien een ander aardappelgerecht maken waar de omvang van het aardappelstukje er niet toe doet?

Of als je het helemaal correct wilt doen dan snij je dat laatste piepkleine stukje aardappel met een schilmesje in nog kleinere stukjes. Pas wel op je duim.

oudmaarnognietkoud schreef op 21-09-2025 om 19:25:

[..]

Jeetje wat aso

Nou dit...wie doet dat nou...

Oudenz pas je een beetje op? 

Auwereel schreef op 21-09-2025 om 19:39:

Auw Oudmaarnognietkoud! En was het bloedbad ook op de aardappels zelf?

In plaats van weggooien een ander aardappelgerecht maken waar de omvang van het aardappelstukje er niet toe doet?

nee gelukkig niet

Ik zat me al af te vragen of ik als vegetariër aardappels zou serveren of eten met mensenbloed, principieel gezien. Er hoeven geen dieren voor dood en ook de mens die gedoneerd heeft, leeft nog. 😉

Citroengraag schreef op 19-09-2025 om 17:59:

[..]

Maar ze zit nu in de derde? Na de vierde als zestienjarige is dat toch wel te doen?

Ze is 13 Dus 15 als ze in het mbo gaat beginnen. 

Auwereel schreef op 21-09-2025 om 22:56:

Ik zat me al af te vragen of ik als vegetariër aardappels zou serveren of eten met mensenbloed, principieel gezien. Er hoeven geen dieren voor dood en ook de mens die gedoneerd heeft, leeft nog. 😉

SuzyQFive schreef op 22-09-2025 om 00:05:

[..]

Ze is 13 Dus 15 als ze in het mbo gaat beginnen.

Heel jonge leerling? 

@ Auwereel... Had je geen kat voor die aardappel? Ik moet een van mijn drie katten goed in de gaten houden bij neusbloeding. Die smikkelt zo de gemorste druppels weg🤢

Citroengraag schreef op 22-09-2025 om 07:45:

[..]

Heel jonge leerling?

@ Auwereel... Had je geen kat voor die aardappel? Ik moet een van mijn drie katten goed in de gaten houden bij neusbloeding. Die smikkelt zo de gemorste druppels weg🤢

November wordt ze 14. Ze is niet eens de jongste in het leerjaar. 

Citroengraag schreef op 22-09-2025 om 07:45:

[..]

Heel jonge leerling?

Gelukkig heb ik me niet gesneden, helaas had Oudmaarnognietkoud die pech. Als ik snijwonden heb, hoef ik van mijn cavia's niets te verwachten 

ik was al weken een emmer kwijt, de hulp wilde hem gebruiken maar ik kon hem nergens vinden. Vanochtend was man toevallig ook nog thuis toen de hulp kwam, dus ik vroeg hem nog eens of hij toch wist waar die emmer was (paar weken geleden wist hij het ook niet). “Ja, ik haal hem, ik weet waar die staat” zei man. Hij loopt naar de achterdeur, doet de deur dicht en weer open en loopt binnen met de emmer. Stond dus in het hoekje achter de deur🙈 maar dat zag ik niet omdat de deur altijd open is bij lekker weer (en ok, ik heb het vast wel gezien maar ben gewoon super vergeetachtig de laatste tijd). We hebben er wel lekker om gelachen samen haha.

Ok. Ik heb dus een paar weken terug een hele leuke man leren kennen, is wederzijds. Erg leuk hoor maar ik ben compleet van mn padje af... ik ging net koken en zocht me de pl**r*s naar een bepaald ingredient, echt halve koelkast overhoop.. staat het vlakvoor mn neus. Was via whatsapp morgen met zus bij mijn moeder af aan het spreken, zij haalt moeder en mij daar op maar ik had geschreven dat ik dan bij haar ben ipv bij mijn moeder.. (en ik snapte totaal niet dat ze zei dat ze het niet begreep  ) en (die is eigenlijk wat minderg grappig, gelukkig had ik het vrij snel door) ik was net aan het rijden toen ik er na een minuut of 2,3 achter kwam dat ik mn gordel niet om had. (meteen naar de kant gegaan om dat ding om te doen)
Dus...

Enige is dat ik niet de enige ben die van haar padje is, nieuwe vriend was vd week ook lekker bezig  (hij is docent maar was zn tas, sleutels en tag vergeten...)

Oww en vanmiddag ook keihard mn teen gestoten.. 

Ik heb een ingegroeide teennagel bij mijn grote teen gehad en een deel van het nagelbed bovenaan werkt niet meer. Het piepkleine stukje teen dat vroeger bedekt was met nagel, ligt nu bloot en is gevoelig tot-en-met. En natuurlijk stoot ik mijn teen OVERAL. Het lijkt wel of tafel- of stoelpoten, kastjes etc op mijn teen afspringen om eens lekker te stoten. Auw!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.