Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


Wij dachten dat onze nieuwe keuken allemaal  beschadigingen had. Blijkt het de transportfolie te zijn die beschadigingen  heeft... oeps... we hadden de winkel opgebeld.

lientje69 schreef op 17-04-2024 om 21:04:

Wij dachten dat onze nieuwe keuken allemaal beschadigingen had. Blijkt het de transportfolie te zijn die beschadigingen heeft... oeps... we hadden de winkel opgebeld.

OperaQueen schreef op 17-04-2024 om 23:16:

[..]

Tsja , het zit er erg strak opgeplakt.  Net als een soort wrapfolie.  Je moet het maar weten..

lientje69 schreef op 17-04-2024 om 21:04:

Wij dachten dat onze nieuwe keuken allemaal beschadigingen had. Blijkt het de transportfolie te zijn die beschadigingen heeft... oeps... we hadden de winkel opgebeld.

Had ik ook bij de hometrainer, gelukkig was ik te lui om te bellen en opeens krulde er een hoekje om bij de folie, ik verwijderde de folie en opeens zag de hometrainer er spiksplinternieuw uit!

Mijn broodrooster en ik zijn geen vrienden vandaag. Eerst doet hij aan werkweigering (eigen schuld, had de krentenbol er vergeten in te doen...), vervolgens komt die krentenbol er zwart uit 😒.
*zin om apparaat uit raam te gooien*

Een soort van blooper én mopper:

Ik ga altijd vroeg om boodschappen.
Toen ik bij de kassa/zelfscan kwam twijfelde ik al wat ik zou doen; heel veel boodschappen had ik niet en het lint was al open. Er was alleen geen enkele klant bij de zelfscan..
Na een paar minuten snapte ik pas waarom, de kassa's waren nog gesloten.

Zet de schermen dan op zwart of laat het lint dicht!
Ze zouden een halfuur later pas open gaan

Ik heb mezelf alvast mooi "versierd" voor koningsdag.
Dat kwam zo:
Ik had beloofd zelf oranjegebak te maken. Omdat het sinaasappelsap in de pudding toch wat te geel bleef met de eierdooiers nam ik mijn toevlucht tot wat kleurstof die nog in de kast stond. Eerst alleen rood maar toen was de kleur meer roze dan oranje dus ook maar even wat geel.
Ik veeg de tuitjes even schoon met een keukenpapiertje voordat ik de dopjes erop doe. Dan zie ik dat de soep bijna kookt.
Als ik roer in de soep spettert er wat in mijn gezicht. 
Om het hete vettige goedje van mijn gezicht af te krijgen graai ik naar het keukenpapier dat op het aanrecht licht.
Resultaat: een mooie gele streep naast mijn neus en 2 rode stippen tussen neus en oor.
Het geeft niet meer af nu maar het gaat er ook niet af.  Ik ben alvast geschminkt! 

Bakblik schreef op 26-04-2024 om 14:31:

Ik heb mezelf alvast mooi "versierd" voor koningsdag.
Dat kwam zo:
Ik had beloofd zelf oranjegebak te maken. Omdat het sinaasappelsap in de pudding toch wat te geel bleef met de eierdooiers nam ik mijn toevlucht tot wat kleurstof die nog in de kast stond. Eerst alleen rood maar toen was de kleur meer roze dan oranje dus ook maar even wat geel.
Ik veeg de tuitjes even schoon met een keukenpapiertje voordat ik de dopjes erop doe. Dan zie ik dat de soep bijna kookt.
Als ik roer in de soep spettert er wat in mijn gezicht.
Om het hete vettige goedje van mijn gezicht af te krijgen graai ik naar het keukenpapier dat op het aanrecht licht.
Resultaat: een mooie gele streep naast mijn neus en 2 rode stippen tussen neus en oor.
Het geeft niet meer af nu maar het gaat er ook niet af. Ik ben alvast geschminkt!

  Jij bent er al klaar voor! 

Heb je ook wit en blauw om het af te maken, Bakblik?

Auwereel schreef op 26-04-2024 om 16:30:

Heb je ook wit en blauw om het af te maken, Bakblik?

Nee,  de pudding is oranje dat klopt voor morgen. Ik ben geel met rood, ziet er niet uit en is ook niet de goede kleur voor morgen.

Bakblik schreef op 26-04-2024 om 16:57:

[..]

Nee, de pudding is oranje dat klopt voor morgen. Ik ben geel met rood, ziet er niet uit en is ook niet de goede kleur voor morgen.

Kun je op de gele plekken nog wat rood toevoegen en op de rode wat geel? 

Azalea747 schreef op 26-04-2024 om 17:34:

[..]

Kun je op de gele plekken nog wat rood toevoegen en op de rode wat geel?

En dan naar de K-nacht  ..
Het muzikale geweld barst hier om 18 uur los, ik woon vlakbij het centrum en met K-dag is er veel (lelijke) muziek.
Ik hoop dat het meevalt met de herrie... (Ik word een een ouwe zeikerd, ik weet het 😁... Ik kan gewoon niet zo goed tegen herrie...)

Bakblik schreef op 26-04-2024 om 16:57:

[..]

Nee, de pudding is oranje dat klopt voor morgen. Ik ben geel met rood, ziet er niet uit en is ook niet de goede kleur voor morgen.

Je hebt een rode stip, dus een witte en blauwe stip ernaast, en aan het geel nog wat rood toevoegen, dan kom je aardig in de richting!

Even mopperen; leuke koningsdag gehad maar echt te veel herrie nu... Gisteravond niks gehoord en vanmiddag viel het ook wel mee (ik was een dorp verder bij mijn broer) maar nu in mijn woonplaats is het geluid echt weer veel te hard en dat vind ik irritant... Nog een uur dat gestamp... (Die Free your mind sh*t dat kun je toch geen muziek noemen... )

Ik had vanmorgen  zwarte croissants.  Mijn nieuwe oven doet het duidelijk een stuk beter dan mijn oude die ik nu na 33 jaar vervangen  heb....

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.